من مشکلات ضابطان دادگاه شما را درک می کنم و نگران حل آنها هستم


ساعت: 09:55
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894294

رئیس قوه قضائیه خطاب به مسئولان دادگاه گفت: درد شما را درک می کنم و می فهمم که در یک سال گذشته زحمات زیادی کشیده اید، اما در برخی موارد تلاش ها به نتیجه نمی رسد و این به معنای عدم وجود نگرانی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی آژه ای صبح پنجشنبه در دیدار با قضات و مسئولان دستگاه قضایی استان یزد اظهار داشت: مردم یزد مردمی پرتلاش، متدین، انقلابی و با عظمت هستند و همکاران ما در دستگاه قضایی از مزایای آن بهره مند هستند. این خصوصیات

وی گفت: انقلاب با هدفی روشن و مقدس انجام شد و در مسیر انقلاب سختی ها، شهادت ها و تلخی ها را متحمل شد تا به هدف نهایی و استان یزد که امروز کمتر از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد، برسد. نزدیک است 4. 1000 شهید، 9000 جانباز و 800 آزاد شده است و این یکی از تلاش های استان برای رسیدن به بالاترین هدف است.

محسنی آژه ای ادامه داد: ما می خواهیم زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و در جمع خواهان خون اباعبدالله الحسین (ع) باشیم و این امر نیازمند مردانی افسانه ای و ماندگار همچون شهیدان است. به این ترتیب تاکنون

وی تاکید کرد: یزد در سال های پس از پیروزی انقلاب همواره در بسیاری از مسائل پیشتاز بود و یکی از کارهایی که یزد و علمای بزرگش پیشتاز بودند کمک به مردم در حوادثی مانند سیل و زلزله و باصطلاح یزد نیز خدمت می کند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم سال هاست که شناخته شده است و اکنون یزد مرکز درمانی کشور است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز به درستی به مردم خدمت کنیم.

رئیس قوه قضائیه خطاب به کارکنان دستگاه قضایی گفت: درد و سختی کار شما را درک می کنم چرا که دادیار، دادستان و… بوده ام. سال گذشته همکاران شما در ستاد تلاش زیادی کردند اما در برخی موارد تلاش ها به نتیجه نمی رسد و این به معنای عدم وجود نگرانی نیست.

محسنی ادجه ای گفت: مشکلات موجود، تحریم های ظالمانه، تاج و تخت، ضعف حکمرانی و معطلی ها، اقشار مختلف مردم را درگیر می کند و این تنها قوه قضائیه نیست که با این موضوع دست و پنجه نرم می کند.

وی درباره سختی کار قضات نیز بیان کرد: قبول داریم که در مواردی حتی مضر است، اما جدی بودن آن نه به خاطر حجم کار، بلکه به دلیل دغدغه آخرت است و با توجه به اینکه در برخی موارد قاضی چیزی جز توجه و رجوع باقی نمی ماند، نظر کارشناسی نیست، طبیعی است که اشکال داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه همچنین به مشکلات شورای حل اختلاف اشاره و تصریح کرد: هم مجلس و هم قوه قضائیه برای حل این مشکلات تلاش می کنند اما برخی موارد قابل تصویب نیست.

محسنی آژه ای تاکید کرد: این افراد حق دارند از خدمت معاف شوند و این مشکلات نباید کوچکترین نقصی در خدمت رسانی به مردم در کار، قضاوت، اجرا، بازرسی و ارائه خدمات به مردم در تمامی بخش های مربوط به قوه قضائیه ایجاد کند. .بودن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید