من یک سرباز ولایی و پاسدار انقلاب اسلامی هستم


ساعت: 15:32
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880270

سردار نصیری در واکنش به انتشار مجدد شایعه دستگیری خود پس از 3 سال، آن را ناشی از شکست های پی در پی دشمنان سپاه دانست و گفت: من سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپه نیوز، در روزهای اخیر روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد که سردار نصیری به اتهام همکاری با سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) بازداشت شده است که این خبر مورد توجه رسانه های معاند نیز قرار گرفت.

این ادعا را مطرح می کند در حقیقت این بازنشر شایعه ای است که در سال ۱۳۹۷ و پس از مراسم خروج سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه توسط رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب مطرح شد، همزمان سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه آن را تکذیب کرد و تاکتیکی انجام دادند که معمولاً بعد از تحولات و پیشرفت سپاه اتفاق می افتد که دشمنان هم به آن اشاره کردند.

امیر سرتیپ علی نصیری که در عین حال این شایعات را به خاطر نقش وی در عرصه دفاعی می داند. در پاسخ به انتشار غیرکارشناسی این شایعه مبنی بر اینکه پس از تغییرات جدید در سپاه و پس از 3 سال از نو برپا شد، به دلیل ناکامی های پی در پی نظام سلطه و صهیونیسم، یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری به شمار می رود. معارف اسلامی و گفت: اینگونه اقدامات توسط دشمنان مجروح انقلاب انجام می شود تا مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدامات موثر این نهاد مردمی را ناامید کرده و ناکامی های آنان را نیز لکه دار کنند.

سردار نصیری با تاکید بر اینکه سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی بوده است، گفت: خداوند متعال را شاکرم که حیات من در حراست مقدس و سنگر انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستم نگهبانان شماره خورده شد و امیدوارم آخرش خدا حافظ و شهادت در این جامه مقدس برای من محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید