آثار سلیمانی امروز پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی است

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796605

موسی حسینی نژاد با اشاره به تفکرات استکبارستیزی نسبت به انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف گفت: امروز عملکرد سلیمانی حافظ آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، موسی حسینی نژاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته روشنگری در شهرستان رامسر گفت:

وی افزود: قیام سلیمانی امروز پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران گفت: انقلاب ما انقلابی بی نظیر در این عصر است و اگر بخواهیم آن را با انقلاب های جهانی مقایسه کنیم تنها انقلابی است که به مبانی عقیدتی و آرمان های انقلابی خود پایبند مانده است. “

این مقام مسئول تاکید کرد: انقلاب اسلامی به منبع اصلی حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران تبدیل شده است و اگر می بینیم دشمنان لجاجت می کنند به این دلیل است که ایران اسلامی اگر متحول شود، الگوی سایر کشورهای جهان شده است. .

حسین نژاد با اشاره به انتشار تفکرات استکبارستیزی انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف گفت: امروز شاهد تفکر انقلابی و ضد استکباری در بین جوانان منطقه هستیم و این الگوی حاکم بر انقلاب اسلامی در ادبیات سیاسی جهان.”

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی باعث تشویق جوانان و ملت های منطقه به مقابله با ارتش های قدرتمند جهان شد، ادامه داد: آمریکایی هایی که زمانی خود را ابرقدرت می دانستند، امروز به نه گفتن به کشورهای جهان عادت کرده اند.

این مقام مسئول افزود: به برکت خون شهدا و صبر خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی ایران اسلامی، حوزه نفوذ و اقتدار ایران در حال گسترش و پیشرفت است و عمق نفوذ ما تا حدی پیش رفته است. عمق جغرافیایی دشمن.»

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران با بیان اینکه رزمندگان ما با قربانیان خود دشمن را در عرصه های مختلف معطل کرده اند، تاکید کرد: اسرائیل باید مراقب باشد که محاسبات غلط انجام ندهد چرا که یک اشتباه کوچک آن را برای همیشه نابود می کند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها برای کشاندن کشورهای منطقه به جنگ، تقبل هزینه های کشورهای منطقه و جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی گروه های تکفیر ایجاد کرده اند.

این مسئول ادامه داد: داعش نمونه بارز این اقدامات مذبوحانه آمریکایی ها بود اما دیدیم که با حضور انقلاب اسلامی و سردار دلا این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

حسین نژاد بیان کرد: دشمن حقیقت انقلاب اسلامی را درک کرد و به همین دلیل زمین بازی را تغییر داد و از میدان جنگ به فضای رسانه ای تبدیل شد و از همه ظرفیت های رسانه ها علیه انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی با اشاره به وقایع و توطئه های سران فتنه 88 گفت: قیام 88 با یک کد تقلب انتخاباتی جعلی قفل شد و خسارات زیادی به بار آورد، اما دیدیم که بصیرت اندیشان ایران اسلامی با حضور خود این قیام را تحقیر کردند. .

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران گفت: در حماسه روز نهم، نشان نفاق و نفاق برخی از خواص توسط مردم کلنگ زنی شد.

حسین نژاد در پایان گفت: امروز مسئولان باید بدانند تمام تلاششان باید برای مردم و رفع مشکلات مردم باشد چرا که مردم محور و نگهبان انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید