سردار سلیمانی به معنای واقعی یک سرباز ولایی بود

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی واقعاً لیاقت شهادت را داشت و به این درجه نائل شد، افزود: نوع شهادت سردار سلیمانی به گونه ای بود که مکتب این شهید والا مقام در جامعه بیان و سپس تبیین شد، در حالی که معتقدیم مکتب سردار است. سلیمانی با توجه به اینکه این شهید بزرگوار از طبقه علمای امام راحل و رهبری فرزانه است باید در جامعه بازتاب پیدا کند.

رئیس ستاد کمکی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه رسانه ها هر چقدر هم که بخواهند و با استفاده از تمام ظرفیت خود تنها بخشی از شخصیت این شهید والامقام را بازگو کنند، گفت: زمان زیادی می برد. زمان برای دستیابی

وی با تاکید بر اینکه یکی از دستاوردهای شخصیت سردار سلیمانی درک این موضوع است که این شهید بزرگوار برکات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است، ادامه داد: بزرگتر می شود و درخت تنومند می شود.

رفیق شهید سلیمانی با یادآوری اینکه سردار سلیمانی فردی استثنایی بود و از این رو آنچه از این شهید بزرگوار به یاد دارم برای همگان شگفت انگیز است، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر علیرغم ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در عرصه فرهنگی و اجتماعی، نظامیان وی. ابعاد آن بررسی شده است و می بینیم که ایشان با کمترین وسیله با استکبار جهانی مخالفت کردند.

پلانک با یادآوری اینکه نتایج حضور محدود سردار سلیمانی در جبهه های مبارزه با استکبار جهانی حاکی از امداد غیبی و الهی است، گفت: ایشان می گفتند همان امداد غیبی و الهی است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حضور داعش در عراق هیچکس جز سردار سلیمانی جرات مقابله و ایستادگی در برابر داعش را نداشت.برند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه حضور سردار سلیمانی در سوریه به اندازه سایر جبهه ها معروف و خاص است، گفت: مقاومت سردار سلیمانی در جبهه سوریه در حالی صورت گرفت که بیش از 80 درصد خاک سوریه در اشغال بود که در نهایت سوریه را نجات داد.

دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جبهه هسته ای و موشکی دو جبهه ایران اسلامی هستند که اقتدار کشور را به نمایش می گذارند، گفت: استکبار باید متوقف شود و این مهم ممکن است متوقف نشود. علاوه بر فرماندهی معظم کل قوا می توان به ولایتعهدی سربازی پاک و مطیع به نام قاسم سلیمانی دست یافت.

وی افزود: نفوذ مناطق جمهوری اسلامی ایران نیز اولین و موفق ترین چیزی است که در برابر همه استکبار جهانی با آن مواجه بوده ایم و در این جبهه با کمترین هزینه و ضرر این موفقیت ها حاصل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید