سردار سلیمانی به معنای واقعی یک بنده مخلص خدا بود

ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797146

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: شهید سلیمانی به معنای واقعی یک بنده مخلص خدا بود که عمر خود را در راه دفاع از اسلام صرف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی به معنای واقعی یک بنده خدا بود که عمر خود را در راه دفاع از اسلام گذراند و نقش مهمی در تشکیل جبهه داشت. مقاومت در کشورهای اسلامی برای مبارزه با استکبار.

وب افزود: جبهه مقاومت تصویر کاملی از تحقق وعده های الهی در قرآن است و قطعاً یاری اسلام موجب نصرت الهی و پیروزی بر دشمنان خواهد شد.

امام جمعه سرپل ذهاب در تشریح حقانیت جبهه مقاومت گفت: پیروزی الهی و کسب پیروزی های بزرگ در برابر دشمنان و جهان استکبار و فرار متجاوزان از کشورهای مختلف منطقه بزرگترین دلیل مشروعیت جبهه مقاومت».

فاطمی نسب گفت: مطالبه خون پاک شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت امروز به هدف اصلی محور مقاومت تبدیل شده است و همه آزادی خواهان جهان به دنبال این انتقام سخت از دشمنان خود هستند. “

وی فرار دشمنان از منطقه را نشانه انتقام دانست و افزود: امروز دشمنان و استکبار با ذلت از منطقه می گریزند و این فرار تا آخرین خروج نظامیان آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت. رژیم روی زمین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید