صداقت و دولت مخلص از ویژگی های شهید سلیمانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار ابومهدی از فرماندهان جبهه مقاومت در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اراک با بیان اینکه امروز حاج قاسم یک مدرسه علوم انسانی است، گفت: اینها انقلابی هستند.

وی ادامه داد: امروز همه ملت های جهان با شخصیت شهید سلیمانی آشنا هستند.

سردار ابومهدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصیت شهید سلیمانی و تاکید ایشان بر دو ویژگی متمایز از اخلاص و صداقت در این شهید، افزود: هیچ فرد تأثیرگذاری دیگری در دنیا وجود ندارد و این واضح بود فرمانده عزیز

حاج قاسم بدون دستور ولایی قدمی برنداشت / وقتی دین به جان و آبرویش نیاز داشت درنگ نکرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم می گفت من در میدان جنگ خدا را لمس کردم، او در پرتو ایمان به خدا مردی متدین بود و زمانی که دین به جان و آبروی او نیاز داشت دریغ نمی کرد.

این همرزم شهید سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم جانباز بود، هم درد جسمی کشید و هم درد امت اسلام.

ابومهدی گفت: حاج قاسم مردی متدین در میدان جنگ بود و همواره بر رعایت مرزهای شرعی تاکید داشت و مراقب بود کوچکترین آسیبی به اموال مردم وارد نشود.

فرمانده جبهه مقاومت تاکید کرد: امروز به برکت حاکمیت مخلصانه شهید سلیمانی آنقدر سرمایه در سوریه ایجاد شده است که مردم تشخیص می دهند هر جا رزمندگان ما حضور داشته باشند آرامش و امنیت برقرار است.

وی اخلاص شهید سلیمانی را یکی دیگر از استان های مداری عنوان کرد و افزود: حاج قاسم ولایت را خیمه بزرگ می داند و به شما توصیه می کند که نماینده ای در استان پیدا کنید. حکمت و شرع است پس به دستور استاندار در صحنه حاضر می شود.

ابومهدی می گوید: شهید سلیمانی مردی با استعداد و روشن بین بود و همیشه به مشورت با دیگران معتقد بود.

دنیا در چشم شهید سلیمانی کوچک بود/ چتر عشق حاج قاسم همه را فرا گرفت

وی یکی دیگر از مولفه های حاج قاسم را جهاد با نفس عنوان کرد و گفت: نتیجه این مجاهدت با نفس این بود که دنیا در نظرش کوچک بود. و از بزرگ شدن پرهیز کرد.

ابومهدی با بیان اینکه حرکت جهادی حاج قاسم یکی از مولفه های ارزشمند حکومت مخلصانه ایشان است، گفت: شهید سلیمانی موانع اداری و تشکیلاتی را پشت سر گذاشت و با حرکت جهادی توانست ملت های مختلف را به میدان بیاورد و ارتشی را ایجاد کند که انشاءالله. ، راه را هموار خواهد کرد.

این همرزم سلیمانی جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: چتر محبت حاج قاسم همه را در آغوش گرفته و ابراز احساسات ویژه ای نسبت به خانواده های شهدا دارد.

سردار سلیمانی هم زمان با عزم انسانی متواضع بود/ حجت قاسم علیه ملت و مسئولان ختم شد

این فرمانده مقاومت، خدمت غیرمسلح را از دیگر مولفه های حاکمیت مخلصانه شهید سلیمانی برشمرد و افزود: حاج قاسم همواره گفته است که پایبند به انقلاب هستم و جز انقلاب قدمی برنداشته است. در عین حال ابراز عشق کرد.

وی با اشاره به رشادت های مثال زدنی شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم آینده نگر بود و حتی یک روز قبل از شهادتش در سوریه برنامه بلندمدت 5 ساله و 10 ساله مبتنی بر مقاومت را به فرماندهان اعلام کرد.

ابومهدی تاکید کرد که امروز مکتب شهید سلیمانی از ما جلوتر است و باید آن را با مقیاسی که او در آن بود مقایسه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید