شهید جلیلوند از سربازان مخلص ولایت و تربیت شده مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی بود.

ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780511

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکاسی:

کریمی گفت: شهید جلیلوند در مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی تربیت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس استان مرکزی امشب در مراسم اولین سالگرد شهادت امیر قاسم جلیلوند اظهار داشت: ایشان در رفتار خود بسیار علاقه مند به ترویج فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند. فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین کارکنان و افسران وظیفه.

وی افزود: شهید جلیوند از سربازان مخلص ولایت بود که در زندگی پربرکت خود برای دفاع از استقلال و امنیت ایران اسلامی تلاش زیادی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امیر جلیوند نمونه یک انقلابی و فرمانده مجاهد بود و خدمت شریف مردم را افتخاری بزرگ می دانست. خود را از دست داد و این سردار عزیز تا آخرین لحظه عمر خود در خدمت مردم بود و برای دفاع از ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی بیان کرد: بسیج نیروهای تابعه برای خدمت رسانی به مردم در مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب از ویژگی های بارز شهید جلیلوند در دوران مسئولیت وی در استان مرکزی بود و رهبری مقتدر وی خدمات موثری را به مردم استان ارائه کرد.

کریمی ادامه داد: شهید جلیلوند همواره دغدغه بزرگداشت شهدا به ویژه شهدای ارتش را داشته و همواره پیشقدم بوده که از خانواده شهدا تبعیت نکند.

وی خاطرنشان کرد: شهید جلیلوند در مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی تربیت شد و امروز الگویی قابل استفاده است که برای بازنمایی شخصیت این شهید عزیز در سال گذشته در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی قابل توجه است. اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید