فرزندان ما باید در مکتب حسینی تربیت شوند/ انقلاب اسلامی برخاسته از نهضت عاشورا


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888023

حجت الاسلام یوسف احمدی گفت: تربیت فرزندان ما باید از مکتب حسینی گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، مراسم مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) امروز مصادف با هفتم ماه محرم در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در این مراسم گفت: امروز همه دور هم جمع شده ایم تا اعلام کنیم راه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با شهادت حضرت علی اصغر (علیه السلام) ختم نمی شود. ) ، اما این زمان تازه شروع شده است. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همه مادران زهرایی و زینبی که در این راه قدم گذاشته اند در مقابل استکباری که می خواهد خانواده ها را از هم بپاشد سربلند ایستاده اند.

وی گفت: امروز مادران اینجا آمدند سر مزار شهدایی که جان خود را فدا کردند تا اسلام از بین نرود تا انقلاب از بین نرود. مادرانی که این بچه ها را بزرگ کردند و امروز تو بر سر مزارشان هستی، حالا پیر و فرسوده شده اند، حالا آمده اند، کنار این مادران ایستاده اند تا بگویند با قدرت خواهند ایستاد و نسل ها در هر نسل همین راه را ادامه خواهند داد.

خجت الاسلام احمدی گفت: مردم در عید غدیر یک نهر میلیونی در کشور راه اندازی کردند تا این جریان را با فرا رسیدن دهه 90 به هم متصل کنند و منتظر 1400 و این نسل 1401 خواهند بود.

گفت: همان‌طور که پیر جماران در پاسخ به این سؤال که «چطور می‌خواهی انقلاب کنی؟» گفت: «ارتش من در گونی می‌خوابد».

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مادرانی که امروز فرزندان خود را به اینجا آورده اند، می دانند چه زمانی ظهور می کنند، اما یک بار می گویند سربازان ما، سربازان من، کسانی هستند که فرزندان خود را بر سر مزار آن حضرت آورده اند. شهدای کرمانشاه اعلام کنند که اجازه نمی دهیم اتفاقی که برای امیرالمومنین و همچنین سیدالشهدا افتاد دوباره تکرار شود.

فرمود: علی علیه السلام حلقه اتصال زمین و آسمان است. امیرالمومنین علیه السلام فرمود: من راه های آسمان را بهتر از زمین می دانم، اما هیچ سربازی مانند سربازان شما نداشتم، پس وقتی در حرم شهید شد، عده ای گفتند: «اما علی هم دعا می کند که در اردیبهشت ماه محراب کشته شود! امیرالمومنین چنین نسلی داشت!

حجت الاسلام احمدی گفت: این نسل برای بیعت به اینجا آمده اند تا حادثه سیدالشهدا تکرار نشود، درود بر شما مادران پاکی که فرزندانی تربیت می کنید که این نسل را با نسل آخرالزمان پیوند می زنید. حضرت آقا می فرمایند داریم به زمان ظهور نزدیک می شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مادران بدانند که تربیت فرزندان به دست پدر نیست، به دست مادر است همچنان که خود نوح پیامبر بود اما همسرش گمراه شد، پسرش. او نیز گمراه شد، اما نگاه کن که حضرت آسیه پاکدامن بود اما همسرش کافر بود. پس امیرالمومنین می فرماید: برو و زنی بیاب که برای من فرزندانی شجاع تربیت کند، مانند حضرت عباس علیه السلام که در شکم ام البنین سلام الله علیها پرورش یافته است.

امروز عهد کنید که این فرزندان شما در راه ابی عبدالله مشرف شوند تا مورد سعادت حضرت زهرا قرار گیرند. امروز عهد کن که فرزندانت در مسیر تربیت اهل بیت باشند.

امروز روز فدای جان و مال برای اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید