سپاه; پاسدار انقلاب اسلامی/ سپاه از دل مردم و برای مردم برخاسته است


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813262

سردار شهسواری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره پیرو ولایت و پشتیبان مردم بوده و در صحنه های مختلف برای تامین آسایش مردم، خنثی کردن توطئه ها، مقابله با تجزیه طلبان و دفاع نقش آفرینی کرده است. انقلاب اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز گفت: امنیت ماموریتی است که نشات گرفته از عاشورا و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است. همچنین نماد امنیت است.”

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی همواره پیرو ولایت و پشتیبان مردم بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه برخاسته از دل مردم و برای مردم است، افزود: سپاه همواره برای محرومیت زدایی، خانه سازی برای محرومان، مقابله با توطئه های دشمن و پیچیده کردن طومار عده ای که می خواستند عریضه کنند وارد میدان شده است. برای انقلاب.»

سردار شهسواری به توان موشکی سپاه اشاره کرد و افزود: موشک های جمهوری اسلامی ایران آماده شلیک به قلب دشمنان انقلاب است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رهبری رهبری است، افزود: ضریب امنیت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و مرزهای آذربایجان غربی است. و آذربایجان بسیار امن هستند.”

وی با اشاره به فعالیت 4 هزار گروه جهادی در آذربایجان غربی گفت: افتتاح 217 پروژه در استان و اهدای بیش از 2500 سری جهیزیه از جمله اقدامات انجام شده در راستای امدادرسانی و محرومیت زدایی است.

وی افزود: بسیج 42 کارگاه نقاب زنی در ایام ولیعهد راه اندازی کرده که فعال است و 90 هزار بسیجی در آن ایام وارد میدان شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید