من 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

من 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

یحیی گل محمدی در گفت و گو با برنامه ضیافت فوتبال گوبا درباره دلیل ناکامی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیسی ها عادت به قهرمان نشدن ندارند و حالا باید از همه عذرخواهی کنم. من مسئول نتایج هستم، زیرا تصمیمات مربی به نتایج مربوط می شود و بنابراین مسئولیت کاستی ها را بر عهده می گیرم و از همه هواداران عذرخواهی می کنم. برای قهرمانی ششم سنگ اندازی شد و مشکلات عجیب و غیر قابل باوری پیش آمد، بیشتر اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی برای پرسپولیس رخ داد. ما در این 9 ماه سه مدیر عامل را عوض کردیم و هر سه واقعاً زحمت کشیدند، اما آن شغل اصلاً کافی نبود.

استقلال خوب کار کرد

وی با یادآوری شرایط تیم پرسپولیس گفت: در این خصوص به صحبت های آقای شکوری اشاره می کنم که گفتند اجازه نداشتیم بازیکنان گران قیمت بگیریم، این مشکل فقط برای ما وجود داشت. باشگاه استقلال تمام مسائل را در فدراسیون، داوری و سایر بخش ها مدیریت کرد و باید به استقلال تبریک گفت و فکر می کنم کارهای مهمی در این بخش انجام شد اما کادرفنی و بازیکنان هم زحمت کشیدند، این کارها در تیم ما انجام نشد. . من بهانه ای نیستم اما در این فصل مشکلات زیادی برای تیم وجود داشت.

به ما اجازه خرید بازیکن ندادند
وی افزود: در این دو سالی که من اینجا هستم، هشت یا نه بازیکن ملی یا ملی را از دست دادیم که کار را برای تیم ما که مشکل مالی دارد سخت کرده و برخی عوامل مانع از بازیکن گرفتن ما شده است. باشگاه قبلاً به کالدرون، برانکو و چند بازیکن بدهکار بود و این کار را سخت می کرد و اگر این بدهی ها نبود، سه مدیر عامل قبلی بهتر می توانستند به تیم کمک کنند.

من هرگز از باشگاه غرامت نخواستم

وی در خصوص تصمیمی که برای فصل آینده خواهد گرفت، گفت: ماندن یا نبودن من اصلا مهم نیست، مهم این است که پرسپولیس همیشه قهرمان باشد و نبازد. شایعاتی از من شنیده می شد که «یحیی مطالبه غرامت کرده است». و جو ایجاد کرده اند که ذهن هواداران را خراب می کند، می خواهند از عصبانیت هواداران سوء استفاده کنند و باید هوشیارتر باشند. من دو سال دیگر قرارداد دارم و هرگز نخواستم غرامت بروم و پول آن دو سال را بگیرم. این مشکلاتی که الان وجود دارد ناشی از عدم مدیریت مربیان قبلی است. من سه بازی دیگر در این لیگ دارم و تمرکزم روی آن بازی ها است و باشگاه باید تصمیم بگیرد که می خواهد با من ادامه دهد یا نه.

مدیریت باشگاه برای تغییر باز است

سرمربی پرسپولیس درباره دیداری که با درویش داشت خاطرنشان کرد: یک ساعت به نفع آقای درویش بودم و دست ایشان را برای تغییرات احتمالی باز گذاشتم و می خواستم روی سه بازی اخیر تا اینجای کار تمرکز کنم. باشگاه حق دارد پس از پایان لیگ در مورد فصل آینده تصمیم بگیرد. باید از کادر فنی و بازیکنان مشتاق خود که در هر شرایطی کار می کنند تشکر کنیم. درباره شوت های من حرف ها و حرف هایی زده شد، اما همه می دانید، حاشیه هایی که در فضای مجازی مسموم ایجاد می کنند، زاییده ذهن افراد بیمار است و من برایشان متاسفم.

رسول پناه گردوی سوخته است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکایتش از رسول پناه گفت: امروز هم شنیدم که متاسفانه مصاحبه کرده است. او مدتی در پرسپولیس حضور داشت و با تصمیماتش باعث باخت پرسپولیس شد. او گردوی سوخته دارد و دلیلی ندارد که جواب او را بدهم. ما شکایت جدیدی ارائه کرده ایم و باید در دادگاه پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید