من 4 تا مدافع پرسپولیس و استقلال را دوست ندارم!

من 4 تا مدافع پرسپولیس و استقلال را دوست ندارم!

ناصر ابراهیمی در مورد ناکامی پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی بعد از شکست مقابل تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

* زمانی که 10 سال پیش می گفتم روند استعدادیابی در فوتبال ایران متوقف شده و خرید باشگاه های بزرگ به دست برخی دلال ها افتاده است، هیچکس به این حرفه ها توجهی نمی کرد، اما اکنون به وضوح می بینیم که استقلال و پرسپولیس که در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد حتی ستاره ای ندارد که در شرایط سخت بازی را به سود تیمش تغییر دهد. متاسفانه باشگاه ها نیز بیشتر از استعداد جویان و کارشناسان به حرف دلالان گوش می دهند.

* در حال حاضر تیم ملی قدرتمندی داریم اما اگر 15 لژیونر را کنار بگذاریم با این نفرات استقلالی، پرسپولیسی و سایر تیم ها یک تیم ملی کوچک در آسیا خواهیم بود. این یعنی پرسپولیس و استقلال با کمبود ستاره و بازیکن با کیفیت مواجه هستند.

* شکست اخیر قرمزهای پایتخت در جام حذفی تقصیر مربیان این دو تیم نیست چرا که گل محمدی و مجیدی هر کاری از دستشان بر می آمد برای قهرمانی انجام دادند اما این اتفاق زمانی رخ می دهد که دست آنها خالی از بازیکن باشد.

*پرسپولیس در حال حاضر در بسیاری از پست ها با ضعف بازیکنان مواجه است. پرسپولیس نه مدافع خوبی دارد و نه هافبک طراح که با خلاقیتش روند بازی را عوض کند. من به شخصه 4 مدافع فعلی استقلال و پرسپولیس را دوست ندارم و فکر نمی کنم با این دو تیم برابری کنند.

* پس از جدایی مدافعانی چون شجاع و کنعانی ها، خط دفاعی پرسپولیس با افت شدید مواجه شد و به راحتی گل خورد و خطا کرد. در حال حاضر سیدجلال از این همه مدافع بهتر است چون اصلاً معاون خوبی نیامده است. وقتی کیفیت بازیکنان در این حد است نباید از مربی انتظار معجزه داشت.

* بازی مقابل آلومینیوم یکی از بدترین بازی های این تیم در دهه اخیر بود. البته نباید فراموش کرد که جام حذفی جام معجزه است و 30 سال پیش تیم های ضعیف تر برای مدعیان می جنگند.

* مطمئن باشید استقلال یک پنالتی را تمرین کرد و امانوف که پنالتی را از دست داد بدون کارت انتخاب نشد اما این بازیکن ازبکستانی باید در این لحظه حساس پنالتی خود را می زد، بنابراین نباید اشتباه کرد و روی یک بازیکن تمرکز کرد. سرمربی رفت. اگر گواردیولا را بیاورند بهتر از مجیدی و گل محمدی نتیجه نمی گیرند چون کیفیت بازیکنان مشخص است.

دیدگاهتان را بنویسید