آلبوم «من هنر را دوست ندارم» ارائه می شود.

ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792429

مراسم افتتاحیه آلبوم «جوز عشق نادارم هنری» یکی از جدیدترین محصولات مرکز موسیقی حوزه هنری، پنجشنبه 25 آذرماه در فرهنگسرای سرو تهران افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جدیدترین اثر گروه ترانه سرایی با عنوان «هنر تو را دوست دارم» ساعت 18 پنجشنبه 25 آذرماه در فرهنگسرای سرو عرضه می شود.

گروه موسیقی نغمه‌گردان که در سال 1397 به منظور فعالیت مؤثر در تولید و اجرای آثار هنری با محوریت موسیقی دستگاهی اصیل و فاخر ایرانی تأسیس شد، آلبوم جوز عشق نادارم هنری را با موسیقی احسان منتشر کرد. پنجشنبه 25 آذر ساعت 18 با حضور تعدادی از هنرمندان در فرهنگسرای سرو.

آلبوم «من هنر تو را دوست دارم» بخشی از آثار گروه «نقمگردان» است. ضبط این قطعات از سال 1388 با همت، حمایت و کمک افرادی چون علی مرادانی، محمود یگانه پور، خانواده تورای نگهبان، سید علیرضا میرعلینقی، پژوهشگر موسیقی، میلاد عرفان پور، دلارا آرا ابراهیمی، نوازنده کمانچه، سید موبانی، طراح محمد باکر زینلی. ، مهندس صدا ساخته و تولید شد.

این آلبوم شامل قطعاتی چون جرس، هنر عشق با شعری از محیط قمی، مجنون رسوا با شعری از وحید رضا بوربور، نوروز عرب با موسیقی دستگاهی، نگارینا… شعری از بابا طاهر، آهنگ ترانسوکسیانا برگرفته از ردیف موسیقی دستگاهی، تصنیف «دهلی یا دلبری» با شعری به زبان عراقی، تصنیف «ساکی مستان» با دکلمه علیرضا پاکونیا و تصنیف «در یاد تو» با کلام تورج نگهبان.

آهنگ “به یاد تو” تلاشی برای نوآوری از طریق فرآیند استخراج یک آهنگ قدیمی و بازآفرینی آن به صورت موسیقایی است. شعری که به همت زنده یاد تورج نگابان، حسین یاحقی و منوچهر همایون پور به عنوان «درنده زندگی» در حافظه موسیقایی مردم ثبت شده و به زندگی او ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید