مهاجری: آقایان می خواهند یک شبه به اقتصاد چین برسند/ در خصوص وعده انتخاباتی برای حل مشکل بورس کاری انجام نشده است

مهاجری: آقایان می خواهند یک شبه به اقتصاد چین برسند/ در خصوص وعده انتخاباتی برای حل مشکل بورس کاری انجام نشده است

روز جدید : آقای ریسی گفت که آنها برنامه های 7000 صفحه ای برای دولت دارند که هیچ یک از آنها تا به حال حتی یک صفحه 7000 صفحه را ندیده اند. اینکه سازمان برنامه و بودجه می گوید 8 درصد رشد اقتصادی، آقایان یا نمی دانند رشد چیست یا 8 درصد را نمی دانند.

مهاجر: آقایان می خواهند یک شبه به اقتصاد چین برسند! بنابراین به یک معنا وعده های بزرگ می دهند و بعد از مدتی اتفاق خاصی نمی افتد، تورم بالا می رود، اشتغال کاهش می یابد، تولید افزایش می یابد، تغییری در تولید ناخالص داخلی ایجاد نمی شود و در نتیجه دولت با مشکلات جدیدی مواجه می شود. .

وی در خصوص اهداف دولت در لایحه بودجه از جمله رشد اقتصادی 8 درصدی و تورم تک رقمی، گفت: آقای رئیسی خودشان تخصص اقتصادی ندارند و قبلا هم گفته اند «تیم اقتصادی می گذارند». آنلاین “(دقیقا از همین اصطلاح استفاده کنید). برای ساماندهی اقتصاد کشور.

وی افزود: آقای ریسی همچنین گفت 7000 صفحه طرح دولتی دارند که هیچ کدام حتی یک صفحه 7000 صفحه را ندیده اند. اینکه سازمان برنامه و بودجه می گوید 8 درصد رشد اقتصادی، آقایان یا نمی دانند رشد چیست یا 8 درصد را نمی دانند.

او گفت: «اقتصادی که چین بعد از سال‌ها به آن دست یافته است، آقایان می‌خواهند یک شبه به آن برسند. بنابراین به یک معنا وعده های بزرگ می دهند و بعد از مدتی اتفاق خاصی نمی افتد، تورم بالا می رود، اشتغال کاهش می یابد، تولید افزایش می یابد، تغییری در تولید ناخالص داخلی ایجاد نمی شود و در نتیجه دولت با مشکلات جدیدی مواجه می شود. .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: وعده های دولت وعده هایی است که مبنای علمی ندارد و مبتنی بر واقعیت نیست. مثلاً دولت در ابتدا قول داد که اولین کاری که می کند حل مشکل بورس است و آقای رئیسی هم در شعارهای تبلیغاتی خود به این موضوع اشاره کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و کاری انجام نشد.

این چهره سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: بین تیم اقتصادی دولت تفاوت شدیدی وجود دارد و همه سهم خود را دارند. تیم بسیار بسیار ناکارآمدی تشکیل شده است و این تیم ناکارآمد روز به روز ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید