مهرجویی با اکران عید فطر «لمینور» موافقت کرد


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814506

داریوش مهرجویی از انتشار کلیپی از تمدید و صدور پروانه نمایش فیلم «لمینور» و اکران آن در آستانه عید سعید فطر ابراز خرسندی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از شایعات فراوان پیرامون فیلم «لمینور» ساخته داریوش مهرجویی، روز گذشته پروانه نمایش این فیلم که پس از 2 سال به پایان رسیده بود تمدید شد و مرجویی امروز با انتشار ویدئویی از او تشکر کرد.

او در این ویدئو گفت: من داریوش مهرجوی هستم، می‌خواهم از همه کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان، بازیگران، منتقدان و همه کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تشکر کنم، زیرا خیلی از من حمایت کردند و اصلاً چنین انتظاری نداشتم. .امیدوارم الان که پروانه نمایش ما صادر شد انشاالله تا عید سعید فطر شاهد اکران این فیلم باشیم و ممنونم و امیدوارم از فیلم لذت ببرید. در نهایت سوء استفاده ای بود که خوشبختانه گذشت و من اطلاعات نادرست و کمی ناراحت شدم. «خدا را شکر که همه چیز حل شد و من خیلی خوشحالم، خیلی ممنون، همه شما را می بوسم و دوستتان دارم.

معاون ارزیابی و نظارت سازمان سینمایی روز گذشته درباره نقش رضا درمیشیان تهیه کننده فیلم «لمینور» در ارائه اطلاعات نادرست به داریوش مهرجویی گفت: سازمان سینمایی فرصت همکاری قانونی با این تهیه کننده را برای خود محفوظ می دارد.

لامینور داستان دختری نوازنده با بازی پردیس احمدیه است که پدرش یک بازار پرست سختگیر است. “لا مینور” به معنای اولین قدم و آکوردی است که هنرجویان گیتار یاد می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید