«لمینور» و «سولو» در اکران عید سعید فطر


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823509

علی سرتیپی، سخنگوی شورای راهبردی اکران ضمن اعلام خبر اکران فیلم لمینور و سولو عید سعید فطر، درخواست سازندگان اکران برای تمدید اکران فیلم هایشان را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، علی سرتیپی سخنگوی شورای اکران راهبردی آخرین مصوبات این شورا را اعلام کرد.

علی سرتیپی در رابطه با تصویب جلسه شورا که امروز چهارشنبه 30 فروردین ماه برگزار شد، گفت: با توجه به کاهش کف فروش فیلم های ممنوعه و گوهرها، فیلم های لامینور و انفرادی. به ترتیب در گروه فیلم کوروش و مگامال.

وین افزود: تالار نارنجی مجموعه شهر آفتاب شیراز به عنوان گروه هشتم به جمع سرگروه ها اضافه شده است و این گروه از هفتم اردیبهشت با نمایش فیلم «مغز استخوان» کار خود را آغاز می کند.

سخنگوی شورای راهبردی اکران افزود: همچنین در مرحله بعدی مقرر شد سینما هویزه مشهد به جای سینما بهمن تهران به عنوان گروه اصلی فعالیت کند و خجسته و خجسته است که دو سینمای مهم شهرستان به عنوان گروه اصلی فعالیت کنند. گروه اصلی «ثمره اش در رونق چاپ امسال دیده شود.

به گفته وی، با توجه به حجم بالای فیلم های متقاضی اکران در سال جاری، پیشنهاد تعویق اکران فیلم ها در سینماهای انبوه از سوی صاحبان آثار پذیرفته نمی شود.

سردار سرتیپ اعلام کرد: با انعقاد آیین نامه جدید و البته تشکیل شورای صنفی جدید، مسائل اجرایی اکران و تعیین فیلم های جدید، نظارت بر قراردادهای پخش کنندگان و سایر موارد مرتبط بر اساس تعهدات تعیین شده در دستور کار قرار گرفت. در این آیین نامه توسط شورای صنفی پیگیری خواهد شد.

عضو شورای اکران راهبردی اعلام کرد: برای برنامه ریزی بهتر صاحبان فیلم، دفاتر پخش و سینماها به ویژه گروه های اصلی، فیلم های «بدون اولویت»، «حناس»، «بازیو» و «اعتماد والدین» (در ژانر) کودکان و نوجوانان)، «چند نفر از شما می توانید گریه کنید 2»، «روز ششم»، «حلزون خاموش»، «گراسیا»، «تالهون» و «تی تی» می توانند برای اکران عید سعید فطر با رهبران مذاکره کنند. عيد نوروز.

وی گفت: اما اگر فیلم با پروانه نمایش معتبر دیگری در این روزها بتواند با یکی از هشت باند به توافق برسد می تواند به شورای راهبردی یا شورای صنفی جدید مراجعه کند.

سردار سرتیپ گفت: بحث تعیین کف فروش جدید برای گروه های اصلی با توجه به قیمت جدید بلیت و ظرفیت خوبی که سامانه سیمفا در ارائه اطلاعات دقیق از میزان فروش و اشتغال در سینماها به صورت جدید و نزدیک تر منتقل می کند. عدالت و انصاف بیشتر در جلسات بعدی پس از تصویب ضوابط تصویب می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً با تشکیل شورای صنفی جدید، اکران فیلم در گروه آزاد بر اساس مقررات جدید امکان پذیر می شود که این امر نیز کمک شایانی به افزایش اندکی عناوین فیلم ها در سال جاری خواهد کرد. غربالگری.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید