مهری مدعی جدید در خط میانی استقلال

فرهاد مجیدی

به گزارش روزنو، حضور سعید مهری در دقیقه 58 و تعویض این بازیکن به جای ارسلان مطهری از حیله گری های فرهاد مجیدی و ستاد استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن است. در دقایقی که ذوبی ها اصرار به گل تساوی داشتند، مجیدی تصمیم گرفت خط هافبک تیمش را سفت کند و یمگا به جای مطهری در خط حمله بازی کند.

تعویض مجیدی برای تیمش مفید بود. حضور سعید مهری ضمن تنظیم خط هافبک این تیم باعث شد تا استقلال با استفاده از برتری عددی در میانه میدان پیروز شود و حتی آبی ها با چند ضربه در میانه زمین موقعیت های خطرناکی را در دروازه ذوب آهن خلق کردند. میدان در زدن آخرین ضربه ها نادرست بودند.

مهری که شایعات جدایی اش شنیده می شد با نظر مجیدی در این تیم ماندگار شد و در دو بازی ابتدایی لیگ هم به میدان رفت تا نشان دهد سرمربی استقلال نظر مثبتی به این بازیکن دارد.

دست فرهاد مجیدی برای انتخاب میانی ها باز است. سرمربی استقلال با حضور روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور و سعید مهری می تواند بسته به نیاز تیمش از نفرات مورد نظر خود استفاده کند. در واقع زمین دادن به مهری و نیمکت نشینی با چشم خوب نشان داد که بازیکن سابق تراکتورسازی در خط هافبک مدعی شده و رقابت شدیدی بین این بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی وجود دارد.

مهری در 32 دقیقه حضور در زمین در دفاع فعال بود. او 6 نمایش موفق دفاعی را به ثبت رساند و در نبرد هوایی موفق شد تا در روز پیروزی استقلال رضایت مجیدی را جلب کند.

01658017 خبر خاکستری

01658018 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید