هدف سعید مهری از فسخ قرارداد مشخص شد

هدف سعید مهری از فسخ قرارداد مشخص شد

سعید مهری بازیکن فصل گذشته استقلال که همچنان با این تیم قرارداد داشت، در اقدامی غیرمنتظره قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد!

این بازیکن فصل گذشته در 27 بازی از مجموع 30 هفته لیگ برای استقلال به میدان رفت. مهری از ابتدا در 19 بازی برای آبی پوشان به میدان رفت و در مجموع 1646 دقیقه برای استقلال به میدان رفت. او در هفته بیست و ششم نیز یک بار مقابل هوادار گلزنی کرد. مهری از مجموع 6 گل استقلال در آن دیدار در دقیقه 85 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

این فوتبالیست 25 ساله آذری که متولد شهر میانه است، از اواخر نیم فصل گذشته مورد توجه سرمربی پرتغالی استقلال قرار گرفت و در نهایت به یکی از بازیکنان ثابت ساپینتو تبدیل شد. اگرچه او در بازی های بزرگ استقلال مرتکب اشتباهاتی شد که مورد انتقاد کارشناسان و هواداران استقلال قرار گرفت، اما پس از ناکامی ساپینتو در آوردن کوین یاماگا و محمد محبی به تیم قبرس (آپوئل)، ظاهرا تصمیم گرفت سعید مهری را به عنوان هافبک میانی انتخاب کند. انتقال به این باشگاه از این رو سعید مهری قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده است.

لازم به ذکر است که اکنون باشگاه استقلال مدعی است که این بازیکن در قرارداد خود از حق فسخ رده بندی خودداری کرده است، بنابراین هر نوع قرارداد با سایر باشگاه های داخلی یا خارجی غیرقانونی اعلام شده و مورد تهدید دادگاه قرار می گیرد. از همین جا می توان دریافت که اشاره باشگاه استقلال به باشگاه های خارجی بی دلیل نیست.

فراموش نکنیم که سعید مهری در آخرین اردوی تیم ملی در لیست امیر کالانوی قرار گرفت که تعجب برخی از کارشناسان فوتبال به ویژه سرخابی ها را برانگیخت.

دیدگاهتان را بنویسید