مهلت پرداخت ارزشیابی معلمان معوق تعیین شد

مهلت پرداخت ارزشیابی معلمان معوق تعیین شد

صادق ستاری فرد گفت: روند صدور احکام فرهنگیان از دو هفته پیش آغاز شده و بر این اساس در آبان ماه امتیازات رتبه معلم معلمی به اضافه معوقات هشت ماهه اخیر به تمامی مشمولان اعطا شد. افزایش از محل تصویب قانونی برای بازیابی حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری.

وی افزود: بابت تاخیر دو روزه در پرداخت حقوق باید از همکاران فرهنگی عذرخواهی کنم و از پیگیری جدی وزیر، مساعدت و همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری قدردانی می کنم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: صدور احکام و پرداخت مزایای طبقه بندی برای بازماندگان مشمول طبقه بندی به اضافه مابقی معوقات در روزهای آینده انجام می شود و در مصوبه قانونی آذرماه لحاظ می شود. وی گفت: فرآیند تعیین رتبه نهایی و نهایی معلمان نیز همزمان پیگیری می شود.

نقل و انتقالات مزاحم نیست. توزیع و رتبه بندی بازماندگان در ماه آینده

ستاری فرد در پایان با تاکید بر اینکه جای نگرانی برای برخی همکاران از جمله منتقل شدگان که حکم خود را دریافت نکرده اند وجود ندارد. همانطور که گفته شد، تمام افراد بازمانده در آذرماه محکوم خواهند شد و رتبه بندی بازماندگان را نیز به پایان خواهیم رساند.

وی در خاتمه با تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران در وزارتخانه، بخشداری و منطقه، افزود: با توجه به ضرورت و جدیت موضوع، مسئولیت انجام کارها به خوبی و تسریع در اجرای رتبه بندی در درجه اول برعهده روسای مناطق و مدیران کل استان ها است لذا منتظر بمانید تا طی چند روز آینده دستورات دیگری صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید