موضع وزیر درباره رفع فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی

ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921761

وزیر کشور در خصوص رفع فیلتر برخی از شبکه های اجتماعی که اخیرا فیلتر شده اند، گفت: باید ببینم کسانی که می خواهند در این فضا فعال باشند آمادگی تسلیم شدن به سیاست های جمهوری اسلامی ایران را دارند یا همچنان قصد ادامه دارند. برای حفظ تداخل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور پیشتر امروز (سه شنبه) در حاشیه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: اگر بخواهند با بلاتکلیفی و اغتشاش به اقدامات خود ادامه دهند، قطعا مسئولان مربوطه تصمیم خواهند گرفت.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی، حفظ انقلاب را مهمترین وصیت این شهید دانست و گفت: حفظ انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب در کنار رهنمودهای امام و رهبری رهبری مهمترین وصیت شهید سلیمانی بود که با میدانی و حرکت مستمر در مسیر آرمان های انقلاب دست یافت.

وزیر کشور با بیان اینکه آماری از اغتشاشات اخیر وجود دارد یا خیر، گفت: این موضوع بررسی و سپس اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم برای جایگزینی استانداران دیگر در دستور کار وزارت کشور است، گفت: برنامه ریزی اولیه انجام شد و برخی استانداران جایگزین شدند. در حال حاضر برنامه ای در دستور کار نیست.

وحیدی در خصوص رفع فیلتر برخی شبکه های اجتماعی که اخیراً فیلتر شده اند، گفت: باید ببینم کسانی که می خواهند در این فضا فعال باشند حاضرند تسلیم سیاست های جمهوری اسلامی ایران شوند یا همچنان قصد دارند از اغتشاشگران حمایت کنند؟

وی افزود: اگر بخواهند با بهره برداری از بلاتکلیفی و هدایت اغتشاشات به اقدامات خود ادامه دهند، قطعا مسئولان مربوطه تصمیم گیری خواهند کرد.

وزیر کشور در خصوص آلودگی هوای شهرهای بزرگ نیز گفت: کمیته اضطرار آلودگی هوا در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید