موضوع بوچا به اندازه استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه جعلی است


ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821637

پوتین در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با لوکاشنکو:

رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری مشترک با لوکاشنکو گفت: موضوع بوچا به اندازه استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه جعلی است. جنایات آمریکا در عراق و افغانستان را به خاطر دارید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الکساندر لوکاشنکو و ولادیمیر پوتین روسای جمهور بلاروس و روسیه روز سه شنبه از فضاپیمای وستوچنی بازدید کردند و پس از گفتگو در خصوص موضوعات مختلف از جمله توسعه و تعمیق روابط دو کشور، کنفرانس مطبوعاتی مشترکی برگزار کردند.

وی به خبرنگاران گفت: ساختار حضور بلاروس برای مذاکرات مسکو-کیف مناسب است. آغاز مذاکرات با اوکراین به لطف رئیس جمهور بلاروس امکان پذیر شد.

رئیس جمهور روسیه درباره تاثیر تحریم ها بر اقتصاد کشورش گفت: غرب به هدفی که انتظار داشت نرسیده است. جهان امروز پیچیده تر از دوران جنگ سرد است و یک کشور نمی تواند تسلط خود را حفظ کند.

پوتین درباره تحریم ها علیه اوکراین به بهانه حوادث اوکراین گفت: این یک زنجیره مشترک است. اگر شرکا شرایط را سخت کنند، برای آنها هم سخت می شود. غرب اوکراین را ابزاری برای دستیابی به اهداف خود می‌داند. کیف از توافق استانبول فاصله گرفت و به بن بست بازگشت.

موضوع بوچا به اندازه استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه جعلی است

در گفتگو با خبرنگاران در مورد عملیات ویژه روسیه در اوکراین، “باید با کمترین آسیب به اهداف رسید.” رویدادهای بوچا (شهرکی در حومه کیف) در اوکراین به اندازه استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه ساختگی است. در جلسه امروز؛ لوکاشنکو (رئیس جمهور بلاروس) اسنادی را به من داده است که به وضوح نشان می دهد که اتهامات علیه شهر نادرست است.

رئیس جمهور روسیه در پاسخ به سوالی درباره دروغ ها درباره حوادث ادعایی در شهر بوچا تصریح کرد: آیا دروغ های آمریکایی ها در عراق را به خاطر دارید؟ بمباران یک عروسی در افغانستان توسط آمریکا که باعث کشته شدن این همه نفر شد را به خاطر دارید؟ خبر کشتار در شهر بوچا تحریک آمیز و دروغ و حمله رسانه ای به مسکو است. همه رهبران اروپایی از آمریکا ناامید هستند، اما نمی توانند این را بگویند و شرمنده هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید