موکب های وزارت دفاع در سه نقطه مرزی کشور برگزار می شود


ساعت: 12:13
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895238

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در اربعین گفت: امسال وزارت دفاع با هماهنگی ستاد مرکزی وزارت کشور در اربعین موکب هایی را در سه منطقه شلمچه، چذابه و مهران برای ارائه خدمات برگزار کرد. در ایام اربعین حسینی برای زائران امام حسین (علیه السلام) ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در جلسه ستاد در خصوص اقدامات وزارت دفاع برای ارائه خدمات اربعین به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) توضیحاتی ارائه کرد. وزارت دفاع در اربعین گفت: وزارت دفاع مانند مردم ایران، شیعیان و آزادگان جهان عاشق امام حسین (ع) است و مانند همه دوستداران و دوستدارانش فعالیت خود را در این راه آغاز کرده است. راه مقدس از مرداد ماه سال جاری در کنار نهادها و سازمان های دولتی خدمت می کند.

وی افزود: وزارت دفاع امسال بر اساس هماهنگی های انجام شده با ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور و در چارچوب ستاد هماهنگی اربعین حسینی ستاد کل نیروهای مسلح، موکب ها را در سه منطقه شلمچه، چذابه و مهران برگزار می کند. خدمات لازم را برای شیفتگان امام حسین (ع) ارائه کند و در ایام اربعین حسینی این کار را انجام داد.

وی تصریح کرد: این اقدامات با محوریت معاونت منابع انسانی وزارت دفاع و همکاری سایر دستگاه های این سازمان اجرا می شود. تامین آب شرب، حمل و نقل و ایجاد سایه برای اقامت زائران در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد کل وزارت دفاع در اربعین ادامه داد: تسطیح بخشی از جاده مهران توسط معاونت مهندسی و شرکت راهسازی وزارت دفاع انجام شده و در حال تکمیل زیرساخت ها برای اسکان راحت زائرین هستیم.

امیر دریادار خواجه امیری با اشاره به آمادگی کامل وزارت دفاع برای کمک به برگزاری هرچه باشکوه پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: استقبال و اشتیاق کارکنان و خانواده های وزارت دفاع برای شرکت در پیاده روی اربعین امسال است. سال هاست که بیشتر شده و وزارتخانه امکانات لازم را برای حضور پرشور در این حرکت بزرگ بین المللی فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید