کیفیت آب شرب در موکب های مرزی خوزستان بررسی می شود


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896672

محمدرضا کرمی نژاد گفت: به منظور بررسی کیفیت و سلامت آب موکب، تیم آزمایشگاهی با تجهیزات مدرن در پاسگاه های مرزی شلمچه و چذابه مستقر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل آبفای خوزستان در حاشیه موکب های حضور در شلمچه گفت: ادارات آبفای پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بدون وقفه به زائران خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: همچنین شرکت آبفا خوزستان با در اختیار داشتن تیم آزمایشگاهی با تجهیزات مدرن بر سلامت آب توزیع شده بین زائران نظارت و پایش می کند.

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: هم اکنون نمونه برداری و کلرزنی مشترک با مرکز بهداشت واقع در مرز شلمچه و چذابه با استقرار نیروهای با کیفیت در حال انجام است.

کرمی نژاد ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان امسال برای اولین بار در دو پایانه مرزی خوزستان آب مورد نیاز موکب های مرزی عراق را تامین کرد تا زائران اربعین بتوانند به آب با کیفیت خارج از مرزهای ایران و به داخل کشور عراق دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: برای پایداری شبکه آبرسانی موکب عراق و در مجاورت پاسگاه مرزی شلمچه و چذابه، خط لوله آبرسانی از تصفیه خانه طرح جامع خرمشهر به پایانه های مرزی و موکب عراق احداث شده است. کیفیت و پایداری برای زائران فراهم شده است.

مرز چذابه و شلمچه دو تقاطع اربعین حسینی در استان خوزستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید