میانگین درآمد معلمان از صندوق ذخیره اعلام شد

میانگین درآمد معلمان از صندوق ذخیره اعلام شد

حمیدرضا نجف پور کردی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت محاسبه ارزش افزوده دارایی های صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان عضو، اظهار کرد: مدتی است که اقدامات لازم انجام شده و مدل محاسبه ارزش مالکیت اموال نیز انجام شده است. مشخص.

وی افزود: برای این منظور باید دارایی ها در بورس عرضه شود. از ابعاد مختلف به زیرمجموعه های موسسه نگاه کردیم و متوجه شدیم که بسیاری از شرکت ها باید فرآیندها و موانع را طی کنند تا در فهرست قرار بگیرند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه برای شفاف سازی گام های اساسی برداشته ایم و معلمان باید به اطلاعات موسسات و شرکت ها دسترسی داشته باشند، گفت: بحث مالکیت سهم معلمان در چند سال اخیر مطرح شده است اما نه. برآورده شد. اکنون با موافقت هیات امنای صندوق این کار را ادامه می دهیم.

نجف پور افزود: در حال حاضر زیرساخت های لازم برای عرضه شرکت ها در بورس تامین و نهایی شده و در گام اول یعنی. در شش ماهه اول سال آینده پنج شرکت زیرمجموعه در بورس عرضه می شود و سعی می کنیم در اردیبهشت ماه سال آینده سهام اولین شرکت بورسی را تقدیم معلمان کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه این صندوق در سال های گذشته از نظر نقدینگی شرایط مساعدی نداشت، گفت: گاهی زمان زیادی طول می کشد تا فرد به حق خود برسد اما اکنون در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. در شش ماه گذشته نزدیک به 1800 میلیارد تومان به 50 هزار فرهنگی بازنشسته و مطالبه سهم خود از صندوق پرداخت شد.

مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان افزود: هر فرهنگ بازنشسته به طور متوسط ​​حدود 45 میلیون تومان از صندوق دریافت می کند که بیشترین رقم حدود 100 میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید