میانگین درآمد بازنشستگان صندوق حمایت فرهنگیان چقدر است؟

میانگین درآمد بازنشستگان صندوق حمایت فرهنگیان چقدر است؟

حمیدرضا نجف پورکردی وی از واریز 521 میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از 11 آذر تا 10 دی ماه 1401 به مناسبت بازنشستگی نائل مراجعه کرده بودند، خبر داد و گفت: پرداخت سهم این شرکت کمتر از 20 روز به حساب آنها واریز شده است. پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می کشید.

وی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور شامل سپرده اعضا، سپرده دولت و سود حاصل از فعالیت اقتصادی موسسه است که توسط دانشمندان عضو این صندوق به حساب های سال 2033 واریز شده است، تصریح کرد: سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 نیز پس از تشکیل مجامع هلدینگ و مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه به حساب این افراد واریز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان با اشاره به سیاست کلی این مجموعه برای احیای بانک سرمایه، تمرکز وجوه در بانک مذکور و استفاده از این ظرفیت برای ارائه خدمات بیشتر به اعضای فرهنگیان موسسه، گفت: با توجه به در دسترس بودن امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سرمایه برای اعضای موسسه از این پس واریز به حساب بازنشستگان با نمایندگی این بانک خواهد بود. بر این اساس در دوره جاری بالغ بر 52 درصد از سپرده‌ها از طریق بانک سرمایه انجام شده است.

نجف پورکردی با تاکید بر تغییر ساختار سهام اعضا در نهاد و نظام پرداخت حقوق بازنشستگان از سه ماه به کمتر از یک ماه گفت: این اولین وجوهی است که معلمان بازنشسته قبل از ایجاد از سازمان بازنشستگی کشوری دریافت می کنند. حقوق بازنشستگی .

وی حداکثر درآمد بازنشستگان را به بیش از یک میلیارد ریال اعلام کرد و توضیح داد: میانگین درآمد اعضای بازنشسته موسسه در دوره جاری نیز به حدود 338 میلیون ریال رسیده است، ضمن اینکه میانگین سپرده آنها در صندوق در مدت خدمت بوده است. حدود 86 میلیون ریال

در پایان بر اساس گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیر عامل موسسه گفت: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده اند می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور و یا دفاتر تعاونی آموزشی جهت عضویت در موسسه اقدام کنند. از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید