می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم!

یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار این تیم در شش هفته اخیر گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس بوده است.

مدافعی بی عیب و نقص که در زمین بسیار خوب کار می کند و از نظر روحی و رفتاری بسیار حرفه ای است، همانطور که نزدیکان به تیم گواهی می دهند. در این رابطه شنیدن آخرین سخنان مدافع گرجستانی پرسپولیس خالی از لطف نیست:

از احساس و شرایطت در تیم پرسپولیس بگو؟

من در پرسپولیس خوشحالم. من با هم تیمی ها و دوستانم روابط خوبی دارم. امیدوارم با این تیم قهرمانی های زیادی را کسب کنم.

فکر می کنی برای مدت نسبتا طولانی در پرسپولیس بمانی؟

این یکی از اهداف من خواهد بود. من او را دوست دارم، اما نمی دانم چرا هیچ کس از آینده او خبر ندارد، اما تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی هایم را برای تیم انجام دهم. می خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم تا خوب پیشرفت کنم. من همیشه در لحظه زندگی می کنم و این سوال همیشه برایم مهم بوده است.

آیا اکنون رهبر لیگ برتر هستید؟

حس خیلی خوبیه قرار گرفتن در اوج به تیم و بازیکنانش اعتماد به نفس زیادی می دهد و این عالی است. ما باید بتوانیم این برتری را حفظ کنیم و جام را ببریم.

برای اولین بار در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرسپولیس چه حسی داشتید؟

شگفتآور بود. خیلی خوب است که در چنین استادیومی بازی کنی و اینطور تشویق شوی. خیلی خوشحال شدم. حقیقت این است که شگفت انگیز بود. هواداران پرسپولیس نه تنها در ورزشگاه آزادی بلکه همه جا حضور دارند. هر شهر یا هر خیابان و مرکز خریدی که می روید، می بینید که هواداران پرسپولیس جلو می آیند و شما را تشویق می کنند. این عالی است.

خیلی راحت در تیم جا می شوید و از همان بازی اول توضیح می دهید؟

حدود 5 سال است که در ایران بازی می کنم. من با فرهنگ و ویژگی های بازیکنان ایرانی آشنا هستم و خیلی به من کمک کرد تا با بقیه کنار بیایم. بازیکنان خوبی هم داریم که خیلی حرفه ای هستند و به بازیکنان جدید کمک می کنند. همین جو خوب باعث شده پرسپولیس در سال های اخیر بیشترین قهرمانی را کسب کند.

می دانید به تیمی رسیده اید که هوادارانش فقط به پیروزی فکر نمی کنند. از الان تا پایان فصل همه انتظار دارند پرسپولیس قهرمان شود؟

در همه جای دنیا همینطور است. هواداران رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، لیورپول و … آنها همیشه از تیم های مورد علاقه خود انتظاراتی دارند. ما باید آن را حفظ کنیم. بازی های خوبی انجام دادیم و باید این روند را ادامه دهیم.

آیا می خواهید تا هفته 30 رهبر شوید؟

تا پایان هفته سی ام! ما می خواهیم تا سوت پایان بازی برتری خود را در لیگ حفظ کنیم و این یک هدف برای ماست.

دوست داری در پرسپولیس به چه چیزی برسی؟

می دانم که این تیم در سال های اخیر دو بار با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. دوست دارم با این تیم نه تنها قهرمانی ایران، بلکه عنوان قهرمانی آسیا را در آینده نزدیک کسب کنم.

مربیان یحیی گل محمدی و پرسپولیس در این خصوص چه می گویند؟

کادر فنی خیلی خوبی هم داریم. آقای گل محمدی همیشه توصیه می کنند که آن را ادامه دهید. این ذهنیت قرار دادن وسط برای برد در تیم دیده می شود. من واقعا از بودن در تیم قهرمانی لذت می برم. تیمی که از ابتدای لیگ با روحیه قهرمانی بازی می کند.

پرسپولیس مدافعان وسط خوبی مثل شما، مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی و حتی علی نعمتی که در حال حاضر در سمت چپ بازی می کند، دارد. این رقابت را چگونه می بینید؟

باشگاهی مثل پرسپولیس به بهترین ها نیاز دارد. من نگرش بسیار مثبتی نسبت به رقابت دارم. مسابقه دادن در حین تمرین و احساس کردن نفر بعدی که پشت سر شما می آید عالی است. در کل، نظر من در مورد مسابقه مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید