می دانستم به پرسپولیس آسیب می زنیم / در برخی پست ها فقط یک بازیکن داریم

ساعت: 17:46
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798934

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: باید از مسابقات گذشته درس بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید داود سیدعباسی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس گفت: بعد از بازی با سپاهان سعی کردیم نقاط ضعف خود را پنهان کنیم. بازی به مسابقه جلو می رویم و از مسابقات گذشته درس می گیریم. عدم تمرکز روی نقاط حساس زمین، تیم ما را آسیب پذیر کرد و سعی کردیم با تمرینات بیشتر به موقعیتی باثبات برسیم. امروز بچه ها تمام تلاششان را کردند. مهمترین چیز امروز برای ما نه تنها نتیجه، بلکه تمرکزی بود که در 90 دقیقه داشتیم.

وی ادامه داد: گل بدی زدیم که در مسابقات اتفاق می افتد اما بچه ها تمرکز خود را از دست ندادند و به خودمان ایمان داشتیم و می دانستیم که می توانیم پرسپولیس را بزنیم. البته در مسابقه قبل بچه ها تمام تلاش خود را کردند اما شانس با ما یار نبود.

سرمربی پدیده به داور گفت: بهتر است کارشناسان نظر بدهند اما امروز همچنان یک بازیکن اخراجی داشتیم. این سومین بار است من همچنان معتقدم که از نظر شخصیتی این به تیم ما ضربه می زند. خیلی راحت کارت می گیریم و اخراج می شویم. بهتر است نظر ندهم، اما اصرار داریم که با ما بهتر باشند. ما چیزی جز عدالت نمی خواهیم. ما همیشه اطاعت کرده ایم. هر بار باختیم خیلی راحت قبول کردیم.

سید عباسی درباره تمرین مشهد گفت: خب همین دو روز پیش به دلیل بارندگی تمرین نکردیم. ما با هتل مشکلی نداریم و احساس خوبی داریم. این هفته خوب تمرین کردیم اما بازی مقابل تیمی مثل پرسپولیس سخت است. چند بازیکن داریم که هر 5 روز یک بار بازی می کنند و اگر اتفاقی بیفتد رستم و یک مشت اسلحه است. فقط یک بازیکن در برخی پست ها مثل مجتبی بیژن داریم.

او گفت: «هر چیزی ممکن است. ممکن است برخی بگویند بدنسازی خوب نیست، برخی دیگر بگویند استراحت کم و پرواز زیاد. وقتی همه بازیکنان در ناحیه همسترینگ آسیب می بینند، دلیل آن را به خاطر بسپارید. اگر الان چیزی بگویم ممکن است تهمت زده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید