در برخی پست ها پرسپولیس و یحیی همچنان با کمبود بازیکن مواجه هستند!

در برخی پست ها پرسپولیس و یحیی همچنان با کمبود بازیکن مواجه هستند!

مرتضی کرمانی مقدم با بیان این مطلب ادامه می دهد: متأسفانه یک نفر در مورد فوتبالیست ها حرفی زد که صحت ندارد و اصلاً زیبا نیست. همه بازیکنان فوتبال از خانواده های مذهبی هستند، مسلمان و بچه مذهبی هستند.

به مهدی طارمی اشاره می کند و می گوید: یک مثال ساده می زنم. مهدی طارمی فصل گذشته در واقع نمونه کامل ورزشکار مسلمانی بود که در سخت ترین شرایط تلاش می کرد تا اعتقادات خود را حفظ کند. وی از ابتدای ماه مبارک رمضان در تمامی مسابقات تیم باشگاهی خود پورتو با زبان روزه به میدان رفته است که قابل تحسین است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقایان باید بدانند که در جریان برد پورتو مقابل اسپورتینگ، مهدی طارمی روزه بود و حوالی دقیقه 20 از تدارکات تیم پورتو خواست تا برایش چیزی بیاورند که خراب شود. صحنه ای که مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت اما ظاهرا این آقا هیچ اطلاعی از آن ندارد.

کرمانی مقدم همچنین یادآور می شود: فوتبالیست ها پول مفت نمی گیرند و به دل نمی خورند. تعداد کمی از فوتبالیست‌ها قراردادهای خوبی می‌گیرند و بیشتر بچه‌ها پول مناسبی کسب می‌کنند. متاسفانه عده ای می خواهند به مردم پیشنهاد دهند که فوتبالیست ها پول مفت بگیرند که اینطور نیست. امیدوارم دوستان در صحبت هایشان دقت کنند و حرف هایشان را کوتاه نکنند.

ستاره دهه 60 پرسپولیس درباره شرایط این تیم نیز می گوید: پرسپولیس پشتوانه خوبی داشت اما یحیی همچنان در برخی پست ها با کمبود بازیکن مواجه است. البته آقای رضا درویش در فصل نقل و انتقالات زحمت زیادی کشید و به نوعی می توان گفت ستاره ها را از دست رقبا خارج کرد و حالا شاید مهم ترین خرید می تواند در خط حمله باشد. شاید مهاجمی مثل فرشاد پیوس در فوتبال ایران به دنیا نیاید اما به هر حال تیم مطالبه گری مثل پرسپولیس مهاجم بزرگ، شش امتیازی و گلزن می خواهد. یک مهاجم یا بازیکن ثابت به این تیم نمی خورد.

کرمانی مقدم که زمانی مربی مهدی عبدی بود نیز به ماندن این مهاجم در پرسپولیس اشاره می کند: مهدی تصمیم خوبی برای ماندن گرفت. من در مصاحبه قبلی گفتم که بماند، آقای گل شود و بعد از ایران برود. بهتر است به عنوان آقای گل فوتبال ایران به اروپا برود. مهدی عبدی مهاجمی با استعداد و گلزن است و باید در این فصل بیشتر نشان دهد و امیدواریم خط حمله پرسپولیس را بکشد. او می تواند آن را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید