ناآرامی در برخی شهرهای کردنشین ارتش: نیروها در شمال غرب کشور تقویت شدند

ناآرامی در برخی شهرهای کردنشین ارتش: نیروها در شمال غرب کشور تقویت شدند

شب گذشته برخی از شهرهای کردنشین دچار آتش سوزی شدند. روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی تحرکات اشرار و گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت. و ناامنی در برخی مناطق، قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه را تقویت کرد و خودی در محدوده جغرافیای مأموریت و بهره مندی از همکاری مردم غیور بومی، قاطعانه با عوامل آن برخورد کرد. ناامنی در منطقه

پس از تداوم تجمعات و اغتشاشات در برخی شهرهای کشور، روز گذشته اوضاع برخی از شهرهای کردنشین داغ شد. این وضعیت امروز هم ادامه داشت. گفته می شود در برخی شهرها از جمله مهاباد درگیری های شدیدی رخ داده است.

مقامات تا کنون گزارش رسمی از وضعیت این شهرها ارائه نکرده اند، اما گزارش های غیر رسمی حاکی از درگیری تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در این شهرها است. گفته می شود چند نفر نیز در این شورش ها کشته شده اند.

برخی منابع خبری نیز با استناد به تصاویر و فیلم هایی از استقرار گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی در این مناطق خبر دادند. اکنون قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه در شمال غرب کشور خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

در پی تحرکات اشرار و گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق، قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام توسط نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای خودی در محدوده جغرافیای ماموریت و با بهره گیری از همکاری مردم غیور بومی برای مقابله قاطع با عوامل ناامنی منطقه.

با تاکید بر اینکه امنیت منطقه و مردم شریف و غیور استان های هم مرز شمال غرب را خط قرمز خود می دانیم، در صورت تداوم شرارت و ایجاد ناامنی و تشویش برای مردم، قاطعانه به اشرار مسلح و تروریست های مزدور استکبار جهانی هشدار می دهیم. رزمندگان اردوگاه حمزه سید الشهداء و سایر نیروهای امنیتی حافظ برای برخورد قاطع با آنان در دستور کار قرار می گیرد.

دشمنان ملت ایران بارها رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار مردم غیور این مرز و بوم که همواره از ایران امن، مقتدر، مقتدر، مستقل، یکپارچه و یکپارچه حمایت و حفظ کرده اند، آزموده اند. توطئه های گروه های مزدور با استکبار جهانی و امنیت و آرامش پایدار حفظ شده است

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمزه سیدالشهدا علیه السلام

دیدگاهتان را بنویسید