ناامیدی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ هکرها قطع نمی شود!


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805542

اگرچه در ماه های اخیر جنگ سایبری و نمایش قدرت هکرها در فضای مجازی به یکی از مهمترین عرصه های خشونت تبدیل شده است، اما باید دید چه کسی برای اولین بار نبرد هکرها را آغاز کرد؟!

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ 13 آبان امسال که ناگهان خبر نقص در سیستم سوخت رسانی پمپ بنزین به تیتر اول رسانه های بومی تبدیل شد، گویی حاکمی ذهنی و خودساخته در افکار عمومی در حال شکل گیری است، آیا فقط ساختار ما نفوذپذیر است؟

شاید بهانه ای بود برای بررسی گزارشی از آنچه که پس از هک شدن سامانه سوخت بر زیرساخت های کشورهای دشمن مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا تحمیل شد:


هک آموزشگاه مرکز فنی منافقین

رسانه ها نهم بهمن ماه از هک شدن مدرسه توانا مرکز سایبری و عملیاتی منافقین و با حمایت مستقیم وزارت خارجه آمریکا خبر دادند. هکر پس از غیرقابل دسترس کردن مدرسه پیامی در پیام نوشت که نام مخاطبین سایت را فاش می کند.


هک ده ها نهاد مرتبط با رژیم صهیونیستی

شرکت فناوری Cyberizen در گزارشی در تاریخ 4 فوریه 2014 مدعی شده است که ده ها موسسه مرتبط با رژیم صهیونیستی هک شده اند. دفتر مرکزی Cyberizen در بوستون، ماساچوست، اما دفاتری در لندن، توکیو و تل آویو نیز دارد.

گزارش سایبری ادعا می کند که گروه کارکنان موسی توانسته اند این اطلاعات را به دست آورند. این گزارش ادعا می کند که این گروه برای اولین بار در اکتبر 2021 شناسایی شد و هدف آن ضربه زدن به شرکت های اسرائیلی از طریق افشای اطلاعات حساس است.

جروزالم پست به نقل از مقامات فعلی و سابق صهیونیستی می نویسد که می گویند نوآوری اصلی گروه ماس این است که فعالیت های آن کمتر بر استفاده از تکنیک های نوآورانه متکی است و بیشتر بر تحقیقات عمیق برای شناسایی بخش های آسیب پذیر رژیم اسرائیل تمرکز دارد.

به گزارش جروزالم پست، گروه نی، صنایع مختلفی از انرژی گرفته تا گردشگری و سفر را هدف قرار می دهد.


هک اطلاعات در مورد شرکت Rafael Defense

در همین حال، موسسه دیگری به نام Calcalist در گزارشی اعلام کرد که گروه عصا اطلاعات مربوط به شرکت دفاعی رافائل را هک کرده است. جروزالم پست مشخص نکرد که آیا این اطلاعات برای سیستم گنبد آهنین حساس است یا خیر.

همزمان رسانه های اسرائیلی از هک شدن شرکت صهیونیستی «ای پست» که به ارائه خدمات پستی و ارسال کالا می پردازد، خبر دادند.


حمله سایبری به شرکت لجستیک Gold Bond

اگرچه این جنگ سایبری در ماه های اخیر به شدت دنبال شده است، حملات سایبری علیه شرکت ها و مؤسسات اسرائیلی در هفته های اخیر تشدید شده است. شرکت لجستیک Gold Bond که کارخانه کشتی سازی اسرائیل را اداره می کند، اخیراً اعلام کرد که مورد حمله سایبرنتیک قرار گرفته است.


ادعای شاباک مبنی بر افشای اطلاعات به وزیر دفاع اسرائیل

گروه هکری آسا موسی پیش از این فایل هایی حاوی مشخصات صدها تن از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر و عکس های شخصی بنی گنج وزیر جنگ رژیم را در دارک نت و تلگرام منتشر کرده بود. این اولین باری نبود که بنی گانز یک حمله سایبری را هدف قرار می داد. سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شباک) نیز در ماه های اخیر اعلام کرده بود که متصدی خانه وزیر دفاع اسرائیل بانی گانز اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری قرار داده است.

در ماه های اخیر موسسات و شرکت های اسرائیلی هدف حملات سایبری قرار گرفته اند.

در همین حال، روز 29 نوامبر، جروزالم پست گزارش داد که یک گروه هکری به نام سایه سیاه به سرورهای شرکت اینترنتی صهیونیستی Cyberserve حمله کرده و آن را غیرفعال کرده و تهدید به افشای اطلاعات کرده است.

روزنامه اسرائیلی Vient نیز گزارش داد که اطلاعات شخصی صدها سرباز اسرائیلی هک شده است.


ادعای دویچه این است که او اطلاعات سربازان اسرائیلی را هک می کند

دویچه وله در گزارشی مدعی شده است که این گروه هکری اطلاعات هک شده سربازان اسرائیلی را در برخی از گروه های تلگرامی و همچنین در «دارکونت» منتشر کرده است.

برخی از فایل های هک شده سربازان اسرائیلی شامل اطلاعات مربوط به یگان های آنها به همراه نام، درجه نظامی، نوع خدمت و مکاتبات با یگان هایشان بود.

از سوی دیگر، گفته می شود که نام و اطلاعات هزاران نوجوان اسرائیلی که تحت آموزش های اولیه نظامی هستند نیز هک شده است.

این اطلاعات به همراه نامه، آدرس و شماره تلفن شامل اطلاعات شخصی حساسی مانند اطلاعات روانی یا درآمدی و وضعیت اجتماعی سربازان و خانواده‌هایشان بود.


هک کامل سیستم پستی اسرائیل

بر اساس عکس‌های منتشر شده در حساب فیسبوک کوبی سامبورسکی، کارآفرین و سرمایه‌گذار معروف اسرائیلی، تمامی صندوق‌های پست الکترونیکی این شرکت صهیونیستی که حاوی کالاهای مختلف مشتریان است، با مراجعه مشتریان به مراکز تحویل باز بوده است. است.

در واکنش به این هک گسترده سیستم ایمیل اسرائیل، آمیتا زیو، پزشک مشهور اسرائیلی که به بررسی وضعیت سلامت روانی و مشکلات پزشکی بیماران می پردازد، در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که در صورت صحت، می توان گفت که صلح سلامت روان افراد این است که «تصور کنید لحظه ای را که یک کالای گران قیمت سفارش می دهید و به قفسه تحویل خود می روید و می بینید که تمام قفسه ها باز است و به احتمال زیاد کالای شما در خطر است، واقعاً افتضاح است».

هک وزیر جنگ «بنی گانز» یا استخدام خادمش توسط برخی دستگاه های امنیتی خارجی، دوربین های موجود در مناطق حساس نظامی رژیم صهیونیستی، شرکت های مهندسی «ایهود لوتایان»، «دیوید» و «اچ جی ام» و همچنین با رصد تاسيسات حياتي صهيونيست ها هكرها به سايت هاي اسرائيلي حمله كردند و اطلاعات را به حداقل 3 ميليون نفر فروختند، اعتراف صريح شبكه ضد ايراني «الحوار» مبني بر دسترسي ايران به اطلاعات وزير جنگ و هزاران صهيونيست. نیروها! این یکی دیگر از تاسیسات و مجتمع های اسرائیلی است که هک شده است.

حملات هکری در ماه‌های اخیر صورت گرفته است و بنا بر گزارش‌ها، بنت از هکرها ناامید شده و دستور ویژه‌ای به Shabak برای توقف این روند داده است.

به نظر می رسد در ماه های اخیر جنگ سایبری و نمایش قدرت هکرها در فضای مجازی به یکی از مهمترین عرصه های خشونت تبدیل شده است، اما باید دید چه کسانی برای اولین بار نبرد هکرها را آغاز کردند؟!

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید