وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و سفیر سابق آمریکا در هکرها


ساعت: 04:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866353

هکرها موفق شدند در یک حمله سایبری به سفیر سابق آمریکا و برخی از مقامات ارشد سابق تل آویو حمله کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک شرکت امنیت سایبری مستقر در تل آویو می گوید تیمی از هکرهای خصوصی ایرانی مقامات ارشد اسرائیلی و آمریکایی را در تل آویو هدف قرار داده اند.

به گفته وب سایت چک پوینت، هکرهای ایرانی ایمیل ها یا پیام هایی فیشینگ ارسال می کنند که قانونی و عادی به نظر می رسد برای سفیر سابق آمریکا در تل آویو، مقامات ارشد سابق اسرائیل، دانشمندان و یک مقام ارشد نظامی اسرائیلی. چک پوینت گفت: بدافزار مورد استفاده در این حمله مشابه هکر معروف ایرانی به نام فسفر است که در حملات قبلی از آن استفاده شده بود.

به گفته چک پوینت، هدف از این عملیات دسترسی به صندوق پستی، اطلاعات شخصی و اسناد هویتی قربانیان بوده است.رژیم در این مورد تردید دارد و ایست بازرسی را برای تحقیقات بیشتر معرفی کرده است.

در این حمله، هکرها ابتدا قربانیان را به سندی در مورد استراتژی اسرائیل در رابطه با موضوع هسته ای ایران هدایت کردند که توسط یک اتاق فکر منتشر شد تا قربانیان را متقاعد کنند تا روی لینک های اضافی کلیک کنند و پس از آن اطلاعات منتشر شد.

در مورد دیگری، مهاجمان رشته ای از ایمیل های قانونی را رهگیری کردند، پیام های فیشینگ خود را جاسازی کردند و موفق شدند با استفاده از آدرس های قانونی شناخته شده مخاطبین شناخته شده، ایمیل هایی را برای قربانیان ارسال کنند. این گزارش می افزاید: هکرها همچنین موفق به هک ایمیل یک محقق مشهور صهیونیستی که در غرب آسیا کار می کرد، شدند و از طریق ایمیل وی موفق به دستگیری مدیر شرکت امنیت مرکزی اسرائیل شدند.

رژیم صهیونیستی با تمام ادعاها و تبلیغاتی که برای امنیت خود انجام می دهد، یکی از آسیب پذیرترین و ضعیف ترین زیرساخت های امنیتی به ویژه در فضای مجازی را دارد. در چند ماه گذشته زیرساخت ها و امکانات رژیم هدف حملات سایبری و حملات هکری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید