هکرها به وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی حمله کردند


ساعت: 01:57
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883931

حمله سایبری گسترده به سایت وزارت بهداشت و برخی پایگاه های دولتی رژیم صهیونیستی توسط برخی منابع به زبان عبری تایید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان از حمله سایبری گسترده به برخی پایگاه های رژیم صهیونیستی از جمله سایت وزارت بهداشت این رژیم خبر دادند.

این منابع منشأ این حملات را عراق و ایران اعلام کردند.

بر اساس گزارش های گزارش شده، این حمله سایبری منجر به اختلال در سایت های مرتبط با وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شد و ستاد اطلاع رسانی مبارزه با کرونا در تل آویو اواخر روز یکشنبه اعلام کرد که به دلیل نقص در پر کردن مجدد فرم ورود “به تل آویو” برای خارجیانی که انتخاب می کنند در دسترس نیست.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز در حساب کاربری خود در توییتر تایید کرد که وب سایت این رژیم از کار افتاده و در حال حاضر فقط برای آدرس های IP داخلی باز و برای کاربران خارجی بسته است.

این حمله سایبری دیگری به زیرساخت های رژیم صهیونیستی در چند هفته اخیر است. زیرساخت های رژیم صهیونیستی ماه هاست درگیر حملات سایبری است. به سختی یک هفته می گذرد که بخش هایی از این رژیم مورد حمله سایبری قرار نگیرد. پاییز گذشته، طی کنفرانسی در تل‌آویو، مقامات ارشد سایبری رژیم تایید کردند که دوران کرونا آسیب‌پذیری‌های بی‌شماری را در زمینه سایبری برای آنها ایجاد کرده است. از آن زمان حدود 9 ماه می گذرد و رژیم صهیونیستی همچنان در حوزه دفاع سایبری به شدت ضعیف و آسیب پذیر است و به نظر نمی رسد صهیونیست ها بتوانند اقدامی برای ارتقای امنیت سایبری خود انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید