نادر بلباسی رئیس هیئت فوتبال استان زنجان شد

ساعت: 19:11
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780800

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان زنجان بعدازظهر امروز (دوشنبه 13 آبان) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و نادر بلباسی با 11 رأی از مجموع 21 رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; دوره 4 ساله فریدون اصفهانیان در هیات فوتبال استان زنجان آذرماه سال 1395 به پایان رسید اما این جلسه به دلایل مختلف از جمله انتخابات آتی فدراسیون فوتبال و اختلاف بر سر حضور یا عدم حضور بازنشستگان در این هیات به تعویق افتاد.استانی زنجان هیئت فوتبال بعدازظهر امروز (دوشنبه 10 آبان) با حضور شهاب الدین عزیزی، هادم (رئیس فدراسیون)، طهمورث حیدری (رئیس کمیته استانی) و حسین شرفی (سخنگوی فدراسیون) در سالن همایش های فدراسیون برگزار شد. انجمن خیریه مهرانه زنجان.

بازی امروز کم نبود و در ابتدا از ورود خبرنگاران جلوگیری شد اما در ادامه خبرنگاران با بی احترامی برخی از اعضای هیات فوتبال مواجه شدند و خواستند جلسه را ترک کنند اما با وساطت کارکنان اداره کل ورزش و جوانان.

* مشکل فوتبال زنجان کمبود اسپانسر است

فریدون اصفهانیان رئیس سابق هیئت فوتبال استان زنجان در ابتدای این مجمع گفت: تلاش زیادی انجام شده و فدراسیون در نهایت به این نتیجه رسیده است که برای حفظ استقلال و هیئت ها باید در نظر داشته باشد. تصویب اساسنامه.» به زودی اتفاق افتاد و چراغ راه و راهنمای هیئت ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نیز در خصوص حضور مستمری بگیران در هیئت های استانی، پیگیری های زیادی برای کسب نتیجه انجام داده است.

اصفهانیان گفت: فوتبال استان زنجان دارای پتانسیل و فرصت های بالا و مربیان بزرگ کلاس A آسیا و داوران خوبی است که در لیگ های مختلف کشور حضور دارند.

رئیس سابق هیئت فوتبال استان زنجان گفت: ما برای رشد و توسعه فوتبال زنجان همه چیز داریم و آنچه نداریم حمایت های لازم از این ورزش است یعنی در زنجان اسپانسر وجود ندارد که بگیریم. این کشتی به مقصد می رسد.”

وی با بیان اینکه بازیکنان بزرگی در فوتبال کشور در رده بانوان و آقایان معرفی کرده ایم، گفت: گلزن فوتبال بانوان کشور زنجانی است اما با همه تلاش ها مشکل کمبود اسپانسر داریم.

در ادامه این جلسه نامزدهای هیئت فوتبال استان زنجان برنامه خود را ارائه کردند که از 7 کاندیدای حاضر، 2 نفر به نام های مجید بیگلی و جواد نوروزی از دور رقابت ها انصراف دادند. مجید بیگلی به نفع نادر بلباسی و جواد نوروزی نیز به نفع شهرام اسکندری پور استعفای خود را اعلام کردند.

در نهایت رای گیری انجام شد و نادر بلباسی با 11 رای از 21 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس شورای فوتبال استان زنجان انتخاب شد. شهرام اسکندری پور 6 رای، منصور سلطانی، محمدی 3 رای و منصور حسنی کمال 1 رای به دست آوردند و گلمرضا داداشی حتی یک رای از مجمع کسب نکرد.

* فوتبال، این یک مقوله اجتماعی است

نادر بلباسی رئیس جدید هیئت فوتبال استان زنجان گفت: به فوتبال علاقه دارم و به خاطر همین علاقه نامزد شدم.

وی با بیان اینکه فوتبال یک موضوع اجتماعی است، گفت: فوتبال زنجیره ای است که باید همه در کنار هم باشند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

بلباسی گفت: همدلی در فوتبال زنجان بوده و هست، اما نبود اسپانسر و اسپانسر و مشکلات مالی همه چیز را خراب می کند.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه هر چقدر هم توانایی داشته باشیم اما ضعف اقتصادی داشته باشیم مشکل حل نمی شود، گفت:

وی گفت: از همه انتظار می رود دست به دست هم بدهند و بتوانند فوتبال زنجان را توسعه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید