ناراحتی بازیکنان استقلال پس از تساوی ضعیف

ناراحتی بازیکنان استقلال پس از تساوی ضعیف

در این دیدار هر چه استقلالی ها تلاش کردند مسدود شد و البته پیکان ها در ضد حملات خود خطرناک نشان دادند اما درخشش کاپیتان آبی ها مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد.

معتبی حسینی با برنامه ای مشخص شاگردان خود را به میدان فرستاد. همانطور که او اغلب از کنار زمین فریاد می زد، مهمترین خواسته او دفاع محکم و لایه باز برای تیمش بود. خط دفاعی پیکان با هدایت سامان فلاح جوان اشتباهات کمی داشت و استقلالی ها را کم موقعیت کرد. با این حال پیکان نظاره گر ضد حملات بود و در چند نوبت دروازه حسینی را تهدید کرد که با واکنش های به موقع او مواجه شد.

شاگردان ساپینتو در این دیدار از هر راهی برای رسیدن به دروازه پیکان تلاش کردند اما بدشانسی با آنها همراه بود. بزرگترین حسرت دوباره برای محبی بود. بازیکنی که فوق العاده موثر بود اما دو موقعیت طلایی او متاسفانه تبدیل به گل نشد.

چیپ محبی در موقعیت تک به تک توسط فلاح از خط دروازه خارج شد و ضربه سر زیبای استقلال بوچهری وینگر این تیم با فاصله چند سانتی متری از دروازه فاصله گرفت.

نتیجه این بازی برای استقلال ناگوار بود. آنها می توانستند با پیروزی در این بازی به بالای جدول بروند و به رده دوم صعود کنند اما با نتیجه این بازی همه چیز به سمت قرمزها رفت. ناکامی فولاد، سپاهان و استقلال باعث شد تا پرسپولیس با پیروزی در خانه هوادار خود را از سایر مدعیان جدا کند تا تنها در بالای جدول بماند.

دیدگاهتان را بنویسید