ناراحتی خلیل زاده از شایعات نقل و انتقالات

شجاع دلسرد به قطر بازگشت تا فصل را با الاهلی به پایان برساند. با پایان فصل 2022-2023 لیگ ستارگان قطر، قرارداد شجاع با الاهلی به پایان رسید و او اکنون می تواند تیم جدید خود را به عنوان بازیکن آزاد انتخاب کند. چند ماه پیش خبری مبنی بر تمدید قرارداد خلیل زاده با الاهلی منتشر شد که نه چندان واقعی بود و نه رسمی. شجاع که یک هفته مانده به پایان لیگ ستارگان مصدوم شده بود ترجیح داد به نقل و انتقالات فکر نکند و روی درمان مصدومیتش تمرکز کند.

با توجه به اینکه مدافع 33 ساله تیم ملی بازیکن آزاد است، شایعات زیادی درباره آینده وی به گوش می رسد. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن شجاع خلیل زاده به برخی از تیم های لیگ برتری شنیده می شود اما این بازیکن می گوید با هیچ تیمی قرارداد نبسته است: به دلیل مصدومیت این روزها درگیر معالجه آن هستم و انشاالله از هفته آینده به فرم کامل بر می گردم. این هفته روند درمان را طی خواهم کرد تا در اسرع وقت به وضعیت خوبی برسم.”

شجاع درباره شایعه امضای قراردادی دو ساله با یکی از تیم های لیگ برتری می گوید: «این یک دروغ بزرگ است. چون با هیچ تیمی قرارداد نبسته ام. همانطور که گفتم این روزها اولویت من رسیدگی به مصدومیتم است تا هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسم. متأسفانه برخی از مردم با دروغ و شایعه زندگی خود را می گذرانند. من با هیچ باشگاه یا فردی مذاکره نکرده ام اما آنها درباره من دروغ های بزرگ می نویسند. هنوز تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران نگرفته ام چه برسد به مذاکره.»

اما شجاع چه تصمیمی در مورد آینده خود می گیرد و چه زمانی؟ او می گوید: هفته آینده بعد از اینکه به شرایط بدنی ایده آل رسیدم تصمیم خواهم گرفت که به ایران برگردم یا نه. اگر بخواهم به ایران برگردم، مذاکرات را شروع می کنم تا تصمیم بگیرم به کدام تیم بروم. البته همیشه هواداران پرسپولیس با من خوب بوده اند اما همانطور که گفتم با هیچ تیمی حتی پرسپولیس مذاکره نکرده ام. من واقعا از اینکه هر روز شایعات و اخبار جعلی به من می گویند خسته شده ام. من به همه اهالی فوتبال و باشگاه ها احترام می گذارم اما همانطور که گفتم با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده ام. باید ببینم هفته آینده چطور پیش می رود. پس از آن، خودم درباره تیم آینده ام تصمیم خواهم گرفت.»

به نظر می رسد اولویت شجاع برای بازی در ایران پرسپولیس باشد اما باید دید در لیست یحیی چه تغییراتی ایجاد می شود و آیا جایی برای جذب مدافع میانی باتجربه ای مانند خلیل زاده وجود دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید