نارضایتی از برنامه دولت بریتانیا برای رانندگی آمبولانس توسط پلیس


ساعت: 06:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917706

فدراسیون پلیس بریتانیا اعلام کرده است که ممکن است از افسران پلیس خواسته شود تا با آمبولانس‌ها در پی طرح‌های کادر پزشکی برای اعتصاب رانندگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استیو هارتشورن، رئیس فدراسیون پلیس، روز سه شنبه در بیانیه ای هشدار دهنده به دولت بریتانیا گفت: در این شرایط حساس، چنین درخواستی باعث نگرانی شدید من برای رفاه افسران پلیس شده است. استفاده از افسران پلیس به عنوان راننده آمبولانس و پرسنل پزشکی مجاز نیست.

هارتشورن توصیه نکرد که اعضای نیروی پلیس از این طرح سرپیچی کنند، اما هشدار داد که اگر افسران پلیس به عنوان راننده آمبولانس استخدام شوند، مجریان قانون متضرر خواهند شد.

رانندگان آمبولانس در انگلیس در روزهای 21 و 28 دسامبر (30 و 7 دسامبر) در اعتراض به شرایط زندگی اعتصاب خواهند کرد.

هارتشورن با اتحادیه های اعتصابی همدردی کرد و گفت که روحیه پلیس نیز به دلیل کاهش دستمزد ضعیف است.

وی افزود: شاید بیش از دیگران با این نارضایتی های ناشی از دستمزد پایین و شرایط نامناسب کاری همراه باشیم. حقوق پلیس از سال 2010 بین 25 تا 30 درصد کاهش یافته است.

افزایش بی سابقه در شاخص تورم و افزایش بی رویه هزینه های زندگی، جزیره را در بدترین وضعیت اقتصادی خود در نیم قرن گذشته قرار داده است. بر اساس آخرین گزارش اداره ملی آمار، تورم در انگلیس از 2 درصد به 11.1 درصد رسیده است و به گفته رئیس بانک مرکزی انگلیس وارد دوره طولانی رکود اقتصادی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید