نامزد سابق آمریکا: ترامپ خائن است


ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837031

یکی از نامزدهای پیشین ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ را “خائن” خوانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از نامزدهای پیشین ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را “خائن” خوانده است.

جو والش، نامزد سابق آمریکا روز شنبه در توییتی نوشت: «دونالد ترامپ خائن به این کشور است». او بی وفا است. او همان چیزی است که بنیانگذاران ما از آن می ترسیدند. با این حال، او رهبر بلامنازع حزب جمهوری خواه است و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خواهد بود.

نماینده سابق کنگره ایلینوی پیشتر در مصاحبه با شبکه خبری سیانان حزب جمهوری خواه را “ترامپ” نامیده بود و گفته بود که این حزب به یک فرقه سیاسی تبدیل شده است و شکست ترامپ در انتخابات مقدماتی غیرممکن است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده اخیراً به CBN News گفت که او یک تست شناختی انجام داد زیرا مردم فکر می کردند احمقانه است، اما آزمایش ها منفی بود.

او گفت: «ممکن است مردم مرا «دیکتاتور یا چیزی» خطاب کنند، اما پس از آزمایش‌های شناختی دیگر مرا احمق خطاب نمی‌کنند.

وی در مصاحبه خود بار دیگر به آزمون شناختی که در سال 2018 شرکت کرده بود اشاره کرد و گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز باید در این آزمون شرکت کند.

طبق گزارش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، آزمایشی که ترامپ در مصاحبه ای به آن اشاره کرد، «ارزیابی شناختی مونترال» نام دارد. وی پیش از این از نتیجه تست روانشناسی خود به عنوان افتخار در تجمعات خود یاد کرده و آن را تست هوش نامیده بود.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد ترامپ از عملکرد خود در این آزمایش روانی علیه مخالفان سیاسی خود استفاده می کند. با این حال، این تست 10 دقیقه ای برای تشخیص اختلالات شناختی خفیف، مانند علائم اولیه زوال عقل در نظر گرفته شده است.

ایندیپندنت در ادامه گفت که در آزمون فوق از ترامپ خواسته شد که یک سری کلمات را تکرار کند: «مرد»، «زن»، «مرد»، «دوربین»، «تلویزیون» و پس از مدتی از او پرسیده شد که آیا او این کلمات را به ترتیب به یاد آورد یا نه.

بر اساس این گزارش، ترامپ پس از گذراندن این آزمون گفت: این شگفت انگیز است. “چطور این کار را کردی؟” من این کار را به این دلیل انجام می دهم که حافظه خوبی دارم، زیرا من شناختی دارم.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ همچنین به این می بالد که حزب جمهوری خواه پس از اینکه نامزد او جدی ونس نامزد جمهوری خواهان در سنای اوهایو شد، در انتخابات میان دوره ای پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید