نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه اجباری است نه پیشنهادی!

نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه اجباری است نه پیشنهادی!

روز جدید مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ سخنان وزیر ورزش را رد کرد و گفت: نامه فیفا برای ورود بانوان به ورزشگاه اجباری است نه پیشنهاد!

در پی اظهارات اخیر حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص بحث ممنوعیت حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه ها و ادعای این که درخواست فیفا صرفا یک پیشنهاد است و نه الزام، در گفتگوی زنده با شبکه ورزش سیما به صراحت اعلام کرد: فیفا فیتنس نامه ورودی زنان یک الزام است، نه یک پیشنهاد!

لغو ناگهانی ورود تماشاگران به ورزشگاه ها در هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران و بسته شدن سایت فروش بلیت، واکنش های زیادی را در پی داشت و جدا از گلایه هواداران، تعدادی از باشگاه ها از جمله استقلال و گل گهر سیرجان نیز گلایه خود را اعلام کردند که بیانیه ای منتشر کردند.

در حالی که اهالی فوتبال انتظار دارند در هفته دوم اجازه ورود به ورزشگاه ها را داشته باشند و بتوانند بازی های تیم محبوب خود را از نزدیک ببینند، به نظر می رسد بازی ها با تماشاگر برگزار نمی شود و این مشکل برای هفته دوم ادامه خواهد داشت. در یک ردیف. رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ در این باره به فوتبال برتر گفت: برای تعیین سیستم حضور تماشاگران تا پایان هفته اطلاعیه ای صادر می کنند. وی در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهای هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می شود، گفت: باور کنید نمی توانم بگویم چون منبع تصمیم خارج از اتحادیه فوتبال انگلیس است.

دیدگاهتان را بنویسید