نام خودروهای سفارشی 10 هزار یورویی برای واردات اعلام شد

نام خودروهای سفارشی 10 هزار یورویی برای واردات اعلام شد

روز جدید خودروهایی مانند هیوندای اکسنت، هیوندای E10، میتسوبیشی میراژ، چانگان CS35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن 3 و یک محصول فولکس واگن (Seat) از جمله خودروهایی هستند که به کشور وارد خواهند شد که این خودروها دارای بازه قیمتی حدود 10 هستند. هزار یورو

سخنگوی وزارت امنیت با اشاره به اینکه پیش از این اسامی 7 شرکت به عنوان واردکننده خودرو اعلام شده بود، گفت: با اضافه شدن 5 شرکت به فهرست واردکنندگان خودرو، تعداد واردکنندگان خودرو به 12 شرکت رسید.

به گزارش فارس، امید کلیباف درباره واردات خودرو و شرکت های واردکننده خودرو گفت: پس از ابلاغ مقررات واردات خودرو و متعاقباً اعلام اسامی 7 شرکت واردکننده خودرو، این شبهه وجود داشت که شاید وزارت حریم خصوصی واردات را محدود کرده است. خودرو به این 7 شرکت.

سخنگوی این وزارتخانه گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت های متقاضی واردات خودرو وجود ندارد و در صورتی که شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط مندرج در آیین نامه را داشته باشد، به فهرست شرکت های واردکننده خودرو اضافه می شود.  اسامی خودروهای 10 هزار یورویی برای واردات اعلام شد/ تعداد واردکنندگان خودرو به 12 شرکت رسید

وی افزود: از این رو در حال حاضر نام 5 شرکت دیگر به نام های بهمن خودرو، ایران خودرو، معین خودرو، ایرتویا و دیار خودرو که شرایط لازم برای واردات خودرو را طبق مقررات رعایت کرده اند به فهرست 7 شرکت واردکننده خودرو اضافه می شود. که اسامی آنها پیشتر اعلام شده بود. ، اضافه کردند.

سخنگوی وزارت امنیت افزود: از این رو فهرست شرکت های واردکننده خودرو در حال حاضر به 12 شرکت رسیده است در حالی که این فهرست همچنان مفتوح است و به محض اینکه شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط لازم در مقررات واردات خودرو را داشته باشد، اقدام به انجام آن می کند. به لیست واردکنندگان خودرو اضافه شود.

کلیباف واردات خودرو را از برندهای کره ای، ژاپنی و اروپایی عنوان کرد و گفت: باید بگویم خودروهایی مانند هیوندای اکسنت، هیوندای E10، میتسوبیشی میراژ، چانگان CS35، MG3 و MG6، سیتروئن 3 و محصول شرکت فولکس واگن ( Seat) است. از جمله خودروهایی است که وارد کشور می شود و این خودروها در بازه قیمتی 10 هزار یورو هستند.

به گزارش فارس، اسامی ۷ شرکت سایپا، پارس خودرو، سایپا – سیتروئن، تجارت و پشتیبانی بین المللی کرمان خودرو، فردا خودروسازی، مکست موتور، آرین موتور پویا به عنوان واردکننده خودرو اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید