نباید توقع از آلومینیوم را بالا ببریم/ وحدت و همبستگی ایجاد شده باید حفظ شود

ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: 1400/08/27
کد خبر: 1785407

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: اتحاد و انسجامی که در تیم ایجاد شده است باید حفظ شود و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و همچنین لطفا از این به بعد توقعات را بالا نبرید و به بازیکنان استرس وارد نکنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری امشب پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: قبلا هم گفته بودیم که تیم نفت مسجدسلیمان تیمی قدرتمند و جنگنده با کادر فنی خوب است. آنها سیستم خود را پیاده سازی کردند.

حتیبی ادامه داد: برای گلزنی زودتر، فرم بازی را که در برنامه داشتیم از دست دادیم چون برنامه دیگری برای رسیدن به منطقه خطر حریف داشتیم اما سریعتر کار کردیم و سر تاکتیکی خود را شکستیم.

وی افزود: ما بین دو نیمه مذاکراتی داشتیم و فکر می کنم نیمه دوم این دیدار یکی از دیدارهای بسیار خوب ما بود و از همه بازیکنانی که راه بازی و تاکتیکی که می خواستیم را پیدا کردند، در نهایت برنده شدیم. برد و این یکی را داد.پیروزی مرحوم من نماینده عسگری هستم که یکی از کارگران کارخانه ایرالکو بود و هفته گذشته او را از دست دادیم.

با تشکر از بزرگان تیم و میثم مجیدی / وحدت و همبستگی ایجاد شده باید حفظ شود

سرمربی تیم آلومینیوم گفت: به بازیکنانی که سخت جنگیدند و حق قهرمانی داشتند، تبریک می گویم. به لطف مجیدی، او واقعاً یکی از کاپیتان هایی است که به خوبی تیم را هدایت و حمایت می کند.

حتیبی گفت: اتحاد و همبستگی ایجاد شده باید حفظ شود و امیدواریم این روند را ادامه دهیم و همچنین خواهش می کنم از این به بعد توقعات را بالا نبریم و به بازیکنان استرس ندهیم زیرا اگر بازیکنان در تیم آرام است، فوتبال قطعا اتفاق خواهد افتاد.» آنها زیبایی را نشان می دهند.

شادی این پیروزی تا فردا است

وی گفت: هر هفته برنامه داریم و خوشحالی این دیدار تا فردا است و وقتی تمرینات شروع می شود، هدف بازی بعدی این است که حتما از نظر روحی با بازیکنان کار خواهیم کرد و اگر اتفاق خاصی نیفتد انشالله. ما همین روند را حفظ خواهیم کرد.”

سرمربی تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: اتحاد، اتحاد و جبران اشتباهات باعث شد پس از گل سریع به بازی برگردیم. با اینکه نیمه اول در بازی بودیم اما نحوه بازی ما اشتباه بود که بحث تاکتیکی است فوتبال زیبایی دیدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید