نبوغ عجیب استقلال; این پرسپولیس برای آبی ها کار می کند

نبوغ عجیب استقلال;  این پرسپولیس برای آبی ها کار می کند

علی کریمی که روزگاری ستاره بی چون و چرای الاهلی امارات بود، همچنان نفوذ زیادی در بین سران این باشگاه ثروتمند اماراتی دارد. جادوگر محبوب پرسپولیسی ها فاش کرد اگر الاهلی امارات نتایج خوبی کسب کند و راهی لیگ قهرمانان آسیا شود، استقلال می تواند در آینده 300 هزار دلار دیگر برای انتقال مهدی قائدی به دست آورد و این یکی از گزینه های اوست. قرارداد. چیزی شبیه به ماجرای الهیار صیادمنس که برای انتقال بعدی 20 درصد استقلال را به دست آورد.

به گفته علی کریمی، استقلالی ها تاکنون یک میلیون و 200 هزار دلار برای انتقال مهدی قائدی دریافت کرده اند. البته پیش از این گفته شده بود که کارکنان باشگاه استقلال می خواهند با این پول تعهدات خارجی خود را پرداخت کنند که تا حد زیادی این کار را انجام داده اند و حتی شنیده می شود که طلب دیابت به صورت نقل و انتقالی پرداخت شده است، هرچند که کارکنان استقلال به طور رسمی اعلام نشده است.

نکته جالب این است که استقلال باید امیدوار باشد که الاهلی امارات عملکرد خوبی داشته باشد و در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، یعنی اگر احمد نورالهی هافبک پرسپولیس و مهدی قائدی بدرخشند و به این تیم کمک کنند تا پیشرفت کند. جدول به سود استقلال خواهد بود. در این شرایط اقتصادی اما استقلالی ها با 300 هزار دلار می توانند تمام مشکلات مالی خود را حل کنند و به همین دلیل باید امیدوار باشند که در کنار مهدی قائدی، احمد نورالهی بازیکن ایرانی و پرسپولیس که سال گذشته در پرسپولیس ستاره بود بدرخشد و در الاهلی گلزنی کرد. به آرامی

دیدگاهتان را بنویسید