نتیجه نظرسنجی؛ ترامپ بار دیگر در رقابت های انتخاباتی از بایدن پیشی گرفت

نظرسنجی اخیر امرسون نشان می دهد که 45 درصد از رای دهندگان آمریکایی از ترامپ حمایت می کنند، در حالی که تنها 43 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی به جو بایدن رأی می دهند. در همین حال، 11 درصد از رای دهندگان گفته اند که می خواهند به “فردی دیگر” رای دهند و 1 درصد گفته اند که هنوز این تصمیم را نگرفته اند.

از زمان آخرین نظرسنجی امرسون در اوایل سپتامبر، فاصله بین ترامپ و بایدن اندکی افزایش یافته است. نظرسنجی قبلی نشان داد که ترامپ تنها با یک درصد از بایدن پیشتاز است. از سوی دیگر، اکثریت رای دهندگان در نظرسنجی قبلی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات حمایت کردند. در نظرسنجی قبلی ترامپ 47 درصد و بایدن 46 درصد آرا را به دست آوردند.

نظرسنجی امرسون همچنین نشان می دهد که محبوبیت بایدن همچنان رو به کاهش است و مخالفت ها با او در حال افزایش است. در ماه سپتامبر، 46 درصد از رای دهندگان با بایدن موافق و 47 درصد با آن مخالفت کردند.

اکنون در اوایل نوامبر، تنها 41 درصد از رئیس جمهور آمریکا حمایت کردند و نیمی (50 درصد) با آن مخالفت کردند. محبوبیت بایدن در میان رای دهندگان سیاه پوست به شدت کاهش یافت.

اگرچه ترامپ هنوز رسما نامزدی خود را برای انتخابات 2024 اعلام نکرده است، اما متحدانش معتقدند که او دوباره نامزد خواهد شد.

ترامپ در مصاحبه با رسانه های مختلف آمریکایی به طور غیرمستقیم به بازگشت خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که محبوبیت رئیس جمهور جو بایدن با 5 درصد کاهش به 42 درصد رسیده است. این مشکلی است که آمریکایی ها به دلایل مختلفی از جمله مدیریت ضعیف اپیدمی تاج، مشکلات اقتصادی و خروج مسئولانه آن از افغانستان در حال تغییر آن هستند.

به گزارش سی ان ان، محبوبیت بایدن در دوران تصدی وی به اوج خود رسید و نظرسنجی های جدید نشان می دهد که گالوپ (42 درصد) و کالج گرین ول (37 درصد) به طور متوسط ​​حدود 43 درصد بوده اند.

این نتایج در نظرسنجی دیگری که وب سایت هیل با موسسه هریس اچ انجام داد تا حدی تایید شد و بر اساس نتایج این نظرسنجی، پذیرش بایدن برای ریاست جمهوری با کاهش 5 درصدی به 42 درصد رسید.

اگرچه دلایل کاهش محبوبیت بایدن بسیار زیاد است، از جمله از دست دادن اعتماد به دولت وی در مدیریت بیماری همه گیر و خروج نیروها از افغانستان، یکی از بزرگترین دلایل این کاهش این است که آمریکایی ها معتقدند مشکلات عمده اقتصادی برای آنها مشکل ساز است. دولت بایدن به اندازه کافی روی آن متمرکز نیست.

به گزارش سی ان ان، محبوبیت بایدن در حوزه اقتصادی همراه با کاهش کلی او در زمینه های مختلف ادامه دارد. محبوبیت شغل بایدن در مدیریت اقتصاد به پایین ترین حد 40 تا 50 درصد و 50 تا 60 درصد در اوایل تابستان امسال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید