رقیب جمهوری خواه ترامپ وارد شد/ ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا رسما وارد رقابت انتخاباتی 2024 آمریکا شد.

رقیب جمهوری خواه ترامپ وارد شد/ ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا رسما وارد رقابت انتخاباتی 2024 آمریکا شد.

ران دیسانتیس فرماندار 44 ساله فلوریدا رسماً در توییتر اعلام خواهد کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا شرکت خواهد کرد. او که یک جمهوری خواه است به عنوان جدی ترین رقیب دونالد ترامپ برای نامزدی حزب تلقی می شود.

ران دیسانتیس فرماندار 44 ساله فلوریدا رسماً در توییتر اعلام خواهد کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا شرکت خواهد کرد.

به گزارش «انتخاب»، او که جمهوری خواه است به عنوان جدی ترین رقیب دونالد ترامپ برای نامزدی این حزب اشاره می کند.

به گزارش بی بی سی، نامزدهای دو حزب اصلی آمریکا – جمهوری خواه و دموکرات – رقابت های درون حزبی خود را در سال قبل از انتخابات ملی و پس از برگزاری جلسات ایالتی، مناظره های رسانه ای و رای گیری احزاب در سطح ایالت آغاز می کنند. آنها پیروز می شوند، وارد مبارزات انتخاباتی نهایی می شوند تا نبرد را برای کاخ سفید با رقیب اصلی خود از حزب مقابل آغاز کنند.

همانطور که رسانه های آمریکایی گزارش دادند، آقای دیسانتیس به طور رسمی نامزدی خود را در جلسه ای در توییتر اعلام خواهد کرد که در آن ایلان ماسک، مالک توییتر و تسلا نیز حضور خواهند داشت.

شبکه NBC آمریکا گزارش می دهد که ویدئوی اعلام کاندیداتوری آقای دیسانتیس ساعتی پس از اعلام رسمی وی در توییتر منتشر خواهد شد.

به گفته ایلان ماسک، این “اولین بار” خواهد بود که یک نامزد انتخاباتی ایالات متحده رسما مشارکت خود را در کمپین از طریق ویژگی جدید توییتر، Space، اعلام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید