رویترز: دیسانتیس، رقیب ترامپ، هفته آینده رسما وارد رقابت خواهد شد

رویترز: دیسانتیس، رقیب ترامپ، هفته آینده رسما وارد رقابت خواهد شد

خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک منبع آگاه گفته است که دیسانتیس احتمالاً یک سری اسناد مربوط به اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 را در 25 می (چهارم خرداد) همزمان با نشست حامیان مالی در میامی می (8 ژوئن) رسماً خود را به عنوان نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 معرفی خواهد کرد.

دو منبع آگاه گفتند که ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا هفته آینده رسما وارد رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 آمریکا خواهد شد و بلافاصله به بزرگترین رقیب دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در میان نامزدهای جمهوری خواه تبدیل خواهد شد. اساساً رقابت برای انتخابات 2024 که یکی از آنها بوده است -طرف تا اینجا

خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک منبع آگاه گفته است که دیسانتیس احتمالاً یک سری اسناد مربوط به اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 را در 25 می (چهارم خرداد) همزمان با نشست ریاست جمهوری پر خواهد کرد. در میامی، یک کرد، حمایت مالی می کند و در 29 می (8 ژوئن) خود را به طور رسمی به عنوان نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 معرفی خواهد کرد.

یکی دیگر از منابع آشنا به این موضوع گفت که دعوت به رویداد 25 می نشان می دهد که حامیان مالی در تلاش برای جمع آوری پول برای کمپین DeSantis هستند. بر اساس این گزارش، نمایندگان DeSantis به درخواست رویترز برای اظهار نظر در مورد این داستان پاسخی ندادند.

بر اساس نظرسنجی اخیر رویترز/ایپسوس، ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در هفته های اخیر حملات سیاسی خود را به فرماندار فلوریدا افزایش داده و در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه سال 2024 پیشتاز است. دیسانتیس، 44 ساله، سال گذشته مجدداً به عنوان فرماندار انتخاب شد و رقیب دموکرات خود را نزدیک به 20 درصد شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید