نجات جان 10 نفر پس از انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان مولوی تهران


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903206

سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی در خیابان مولوی تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 10 نفر مصدوم و دچار سوختگی شدند که برای مداوا به تیم اورژانس مستقر در محل تحویل داده شدند.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی از انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی در خیابان مولوی تهران خبر داد و گفت: ساعت 8:49 امروز این حادثه به سامانه 125 اطلاع داده شد و بلافاصله پرسنل سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی همچنین گفت: آتش نشانان بلافاصله در محل حاضر شدند و گفتند: این حادثه در یک ساختمان مسکونی پنج طبقه و یک خانوار رخ داده و محل انفجار یک بلوک مسکونی به مساحت حدود 100 متر مربع بوده است. که در زیر زمین این بنا قرار داشت. پس از این انفجار، آتش سوزی در ساختمان رخ داد و دود زیادی از آن طبقات پوشانده شد. آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و گروهی دیگر به طبقات رفتند و پنج نفر را از طبقات بالا نجات دادند و به محل امن منتقل کردند.

ملکی با اشاره به اینکه پنج نفر از ساکنان بلوک محل انفجار نیز از آن بلوک خارج شدند، افزود: این پنج نفر اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و سه فرزند خانواده بین 6 تا 13 سال بودند. نیز مجروح و سوخته و برای مداوا به تیم های اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: پس از اتخاذ تدابیر امنیتی، عملیات حوالی ساعت 11 به پایان رسید. بررسی کارشناسان آتش نشانی نشان داد که نشت گاز شهری از یک وسیله گازسوز باعث این انفجار شده است و به شهروندان توصیه می شود برای نصب وسایل گازسوز از تجهیزات استاندارد استفاده کنند و این کار را به کارشناسان بسپارند تا خدای ناکرده شاهد چنین حوادثی نباشند. بودن

دیدگاهتان را بنویسید