نحوه اعتراض به حجاب پیامک + جزئیات

نحوه اعتراض به حجاب پیامک + جزئیات

اس ام اس کشف حجاب برای افراد بی حجاب ارسال می شود و در این مطلب به شما می گوییم چگونه به اس ام اس کشف حجاب اعتراض کنید؟

یکی از اقدامات پلیس برخورد با حجاب باز در خودروها است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، در صورت اعلام حجاب در خودرو به پلیس، برای اولین بار پیامکی با شماره POLICE به شماره همراه مالک خودرو ارسال می شود. در انتهای این پیامک لینکی وجود دارد که افراد می توانند روی آن کلیک کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. اعتراضی که به فرمانده فاراژ اعلام شده بود برای اولین بار پذیرفته می شود.

اما اگر برای بار دوم حجابی در خودرو پیدا شود و پلیس از آن مطلع شود برای صاحب خودرو پیامکی ارسال می شود که بر اساس آن خودرو به صورت سیستمی توقیف می شود.

سیستم نگهدارنده خودرو چیست؟

سوالی که در این بین وجود دارد این است که تصرف سیستم چیست؟ نگه داشتن سیستم به این معنی است که خودرو نمی تواند از خدمات اداری مانند حمل و نقل و غیره بهره مند شود.

مدت زمان تشنج سیستم چقدر است؟

بر اساس اطلاعات پلیس، توقیف سامانه 15 روزه است و در صورت عدم مشاهده حجاب در این مدت، خودرو پس از 15 روز توقیف خواهد شد.

در چه شرایطی خودرو به دلیل کشف حجاب متوقف می شود؟

در صورتی که برای بار سوم گزارش کشف حجاب در خودرو در سامانه پلیس ثبت شود، برای صاحب پلاک پیامک ارسال می شود. در آن پیامک از مالک خودرو خواسته شده بود منتظر تماس ماموران باشد. ماموران کلانتری در اسرع وقت با مالک خودرو تماس گرفتند و به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس از مالک خودرو خواستند که بین توقیف در پارکینگ یا توقیف با قفل چرخ در پارکینگ منزل یکی را انتخاب کند. و غیره. در صورت انتقال خودرو به پارکینگ، بلیط پارکینگ نیز باید به کارکنان تحویل داده شود. مدت توقیف خودرو برای سومین بار حدود یک هفته است که اعلام شده است.

افرادی که پیامک کشف حجاب در خودرو برایشان ارسال شد به کلانتری مراجعه کنند، حالا ممکن است عده ای اعتراض کنند و بگویند این پیامک اشتباهی برای ما ارسال شده است که در این صورت باید برای امنیت اخلاقی به پلیس یا کلانتری مراجعه کنید و فرم اعتراض را پر کنید. در کلانتری ها وقتی مشتری به این پیامک اعتراض می کند، بلافاصله فرمی به او داده می شود و مشتری دلیل اعتراض خود را روی فرم می نویسد. در صورت یافتن مدارکی دال بر صحت پیامک در سامانه پلیس به آن شخص ارائه می شود. در غیر این صورت پلیس به درخواست فرد رسیدگی می کند و سابقه کیفری صادر می شود.

این تخلفات به صورت دستی توسط ماموران پلیس ثبت می شود و دوربین ها تخلفاتی که منجر به پیامک طرح نظارت می شود را ردیابی نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید