نحوه انتشار گزارش تحقیق اعتماد به سیستم را تضعیف می کند


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1895077

مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع کارکنان این شرکت (4):

فولاد مبارکه، رئیس هیئت اجرایی گفت: صحبت از انتشار گزارش تحقیق و تفحص است که به گفته رئیس هیأت تحقیق و تفحص غیررسمی و قطعی نبوده است. با اعتماد به جمهوری اسلامی، نمی توانند اعتماد مردم را خدشه دار کنند و این گونه به نظام حمله کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جلسه کارکنان این شرکت گفت: بیش از 50 درصد مطالب و نظرات خوانندگان توییتر مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران است، آیا محتوای گزارش غیررسمی و ناقص منتشر شده صحت دارد یا نهایی. گزارشی که به طور رسمی منتشر شده است، در مورد آن حرفی ندارم. این گزارش در مواردی می تواند به ما کمک کند، جنگ ما یک جنگ رسانه ای است، آنچه ما از آن صحبت می کنیم نحوه انتشار گزارش تحقیق و تفحص است که به گفته رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص غیررسمی و بی نتیجه است.

طیب نیا ادامه داد: اگر رسانه های معاند و دشمنان ما ده ها میلیون دلار برای ضربه زدن به اعتماد مردم به جمهوری اسلامی ایران هزینه می کردند، نمی توانستند اعتماد مردم را خدشه دار کنند و به نظام حمله کنند. بدین ترتیب.”

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه این مجموعه تاکنون افتخارات زیادی داشته است، گفت: این صنعت زاده انقلاب اسلامی و یکی از بزرگترین پروژه های صنعتی جمهوری اسلامی است که با نگاهی به آینده در سال 1398 تاسیس شد. دهه اول این انقلاب و در دوران دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفت. فولاد مبارکه با بهره گیری از آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی، دانش و ساختارها و فرآیندهای موجود ایجاد شد تا اینکه امروز توانسته است هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری و دانشی پیشتاز جهانی باشد.

فولاد مبارکه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: آنچه این روزها مطرح شده بخشی از یافته های تحقیقاتی است که در فاصله مهرماه 97 تا شهریور 1400 انجام شده است و باید در مراجع قضایی رسیدگی و رسیدگی شود و ما نیز در حال پیگیری هستیم اما نتایج تحقیقات ارزشمند نباید انجام شود. وسیله ای برای زیر سوال بردن ارزش های والای این مجموعه شود.

دیدگاهتان را بنویسید