نحوه تخصیص بودجه؛ موضوع مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918621

جلسه امروز شورای شهرداری تبریز با گزارش مدیر عامل توزیع برق تبریز، گزارش مرکز تحقیقات و تصویب آیین نامه ساماندهی المان های شهری پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، جلسه امروز شورای شهر تبریز با بررسی پیش نویس ضوابط ساماندهی، سیاست گذاری و نظارت بر المان های شهری شهرداری تبریز آغاز شد و در نهایت بندهای دستور کار این جلسه با اکثریت آرا به تصویب رسید. اعضای شورا

دومین دستور جلسه سخنرانی عباس حسامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بود که در این گزارش اظهار داشت: 10 شهر استان تحت پوشش شرکت توزیع برق تبریز هستند که حدود یک میلیون و 75 هزار مشترک دارد.

وی ادامه داد: هفتاد درصد این آمار برای مصارف خانگی، 34 درصد برای مصارف صنعتی و 33 درصد برای مصارف مسکونی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به کشف ماینرها گفت: در 4 سال گذشته بیش از 10 هزار دستگاه ماینینگ کشف شده است اما اخیرا از دستگاه های ماینینگ خانگی استفاده شده است که مصرف زیادی دارند و به سختی می توان آنها را کشف کرد. تشخیص.

وی ادامه داد: به دلیل عدم مجوز ساخت ستون هوا در ساختمان هایی که پس از ساخت ساخته شده اند مشکل داریم.

حسامی در خصوص تاریکی جاده آناخاتون و باغ معروف گفت: متاسفانه نصب روشنایی در معابر این روستاها مشکل قانونی دارد و به همین دلیل نتوانسته ایم روشنایی را به آنجا بیاوریم.

دستور جلسه بعدی سخنرانی روح الله رشیدی به مناسبت هفته پژوهش بود که در ابتدا اظهار داشت: تهیه نقشه فرهنگی اجتماعی تبریز یکی از پروژه های مهم پژوهشگاه شورا است که سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: 51 جلسه در مرکز پژوهش های شورا تشکیل شده و سوالات مطرح شده به صورت مکتوب در اختیار اعضای شورا قرار می گیرد.

عضو شورای شهر تبریز بیان کرد: نظارت و بررسی بودجه از نظر توزیع در مناطق ده گانه یکی از موضوعات مرکز پژوهش های شورای شهر است که تحقیقاتی در این زمینه انجام شده است.

دستور جلسه بعدی بررسی گزارش حسابرسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در سال های 97 و 1398 بود که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

دستور جلسه بعدی انتقال احد صادقی و روح الله دهقان نژاد به کمیسیون های ماده 5 بند 20 در مناطق 6 و 9 بود که با رای اعضا به تصویب رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید