نحوه محاسبه عوارض آلایندگی اهواز نیاز به شفاف سازی دارد

وی بر تقاضای اعتبارات ملی برای پروژه های عمرانی اهواز توسط نمایندگان مردم اهواز در شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: سه نماینده مردم اهواز در شورای اسلامی نتوانستند حتی یک تن قیر اهواز را تامین کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با بیان اینکه اگر انتظاری از نمایندگان مردم در شورای اسلامی وجود دارد این توقع ناشی از مطالبه مردم است. .


پیگیری آزادسازی 50 هزار تن قیر

سراج با اشاره به دیدار شهردار اهواز با معاون اول رئیس جمهور برای حل مشکلات اهواز ادامه داد: تلاش جدی برای حل مشکلات اهواز در سطح ملی وجود دارد و در این جلسه تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات اهواز اتخاذ شد. شهر اهواز و اجرای این تصمیمات می طلبد وی با همراهی نمایندگان مردم اهواز در شورای اسلامی.

سراج ادامه داد: سهمیه 50 هزار تنی قیر در نشست مشترک شهردار اهواز و معاون اول رئیس جمهور برای اهواز داده شد و پیگیری این سهمیه باید در اولویت نمایندگان مردم اهواز در جامعه اسلامی باشد. شورا.


هر هفته یک افتتاحیه

وی تلاش برای رساندن اهواز به قله های پیشرفت را دغدغه جدی رهبری این شهرستان عنوان کرد و گفت: طرح هر هفته یک افتتاحیه در اهواز اقدامی ارزشمند برای امید آفرینی و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

رئیس کمیته خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: برخی از پروژه هایی که در قالب طرح یک هفته ای به بهره برداری رسیده و یا در مرحله اجرا هستند، پس از گذشت بیشتر. بیش از 10 سال با وجود هزینه های هنگفت نیمه کاره رها شدند اما امروزه تلاش جدی برای استفاده از این طرح ها صورت می گیرد.

سراج ادامه داد: 1680 واحد مسکونی توسط مسکن شهر و سازی در مجتمع سپیدار برای جابجایی مناطق پرخطر منبع آب اهواز در حال ساخت است و لازم است تکمیل این واحدها پیگیری شود و منطقه منبع آب به گردشگر تبدیل شود. حوزه.


نوسانات برق باعث آتش سوزی می شود

وی در ادامه از نوسانات برق در مناطق مختلف اهواز انتقاد کرد و گفت: بسیاری از آتش سوزی های اخیر در اهواز ناشی از نوسانات برق بوده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز ادامه داد: نوسانات طولانی مدت برق بدون اخطار قبلی علاوه بر آتش سوزی باعث وارد آمدن خسارت به لوازم برقی مردم در مناطق مختلف اهواز شده که برای اهواز مناسب نیست.


خط مرزی اهواز و کوت عبدالله باید مشخص شود

سراج با تاکید بر لزوم تعیین هر چه سریعتر خط مرزی اهواز و کوت عبدالله (مرکز شهرستان قارون) گفت: در مرز اهواز و کوت عبدالله مشکلی وجود دارد که به دلیل ابهام این مرز، آن در وضعیت آشفته و حل نشده ای قرار دارد.

سراج افزود: علیرغم تاکید وزارت کشور و مسئولان کشوری و استانی، تعیین مرزهای اهواز و کوت عبدالله همچنان بلاتکلیف است و نیاز است هر چه سریعتر وضعیت کوی مشعلی حل شود.


نحوه محاسبه عوارض آلایندگی اهواز نیاز به شفاف سازی دارد

وی گفت: بر اساس شنیده های ما بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفت، بیش از یک هزار میلیارد ریال از ارزش افزوده ماه های فروردین و اردیبهشت امسال که جزو حقوق اهوازی ها است، اعلام شد. در اختیار شهرداری قرار نگرفته و به حساب های ملی واریز شده است در حالی که این مبلغ باید در اختیار شهرداری اهواز قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز ادامه داد: پرداخت نکردن ارزش افزوده از سوی امور مالیاتی به عنوان حق مردم اهواز به شهرداری در شرایطی که شهرداری اهواز در پرداخت با مشکل مواجه است قابل قبول نیست. حقوق آن

سراج با اشاره به تعیین 60 هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی اهواز گفت: با وجود اینکه اولین قسط از این مبلغ دریافت شده است، در خصوص تعیین رقم 60 هزار میلیارد ریال آلایندگی بلاتکلیفی وجود دارد زیرا بر اساس محاسبات، شهرداری اهواز سهم این رقم آلودگی بسیار بیشتر از رقم تعیین شده است، بنابراین لازم است نحوه محاسبه این اثرات روشن شود.


لزوم استفاده از ورزشکاران بومی در تیم های استانی

وی با بیان اینکه اهواز از نظر سرمایه گذاری بکر است و فرصت های زیادی برای جذب سرمایه گذار دارد، گفت: اهواز فرصت های خوبی برای ورود سرمایه گذاران به حوزه پسماند، ساخت و ساز و همچنین امور شهری دارد که بستر جذب سرمایه را ایجاد می کند. سرمایه گذاران در اهواز مهم هستند.

وی با بیان اینکه تیم های ورزشی فولاد خوزستان و برخی شرکت های صنعتی اهواز از ظرفیت ورزشکاران بومی استفاده نکردند گفت: شرکت فولاد در سال گذشته سه هزار میلیارد ریال برای تیم های ورزشی هزینه کرد اما هزینه این تیم ها بیشتر از نیروهای بومی بود. استان.و اهواز که از خاک این شهر روییده بود از آن استفاده نکرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز نیز گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اهواز از روز اول تاکید کرده اند که در عزل و نصب ها در شهرداری اهواز دخالت نکنند اما آنچه از شهردار انتظار می رود این است که شهردار اهواز مداخله کند. به افراد ناکارآمد این امکان را می دهد که به دلیل ناکارآمدی خود به فعالیت خود ادامه دهند. دیدم نرو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید