نرم کننده آب زیارت برای تامین نیاز آبی سیریک یک اولویت و یک ضرورت است


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891707

رئیسی گفت: شهرستان سیریک به دلیل نبود منابع آبی پایدار و مجاورت با دریا ظرفیت احداث آب شیرین کن را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در شورای اسلامی در بازدید از روند تکمیل پروژه آب شیرین کن زیارت شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به وضعیت آب شهرستان سیریک، تکمیل این پروژه پروژه به عنوان یک اولویت و ضرورت تامین آب مورد نیاز مردم این شهرستان را منطقه ذکر کرده و خواستار تسریع در روند تکمیل آن شدند.
وی افزود: شهرستان سیریک به دلیل نبود منابع آبی پایدار و همجواری با دریا ظرفیت احداث سایت های آب شیرین کن را دارد.
پس از این بازدید احمد شکری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه سیریک یکی از شهرهای فاقد منابع آبی است، تصریح کرد: نیاز آبی شهرستان سیریک با شیرین سازی آب دریا و حفر چاه در مناطق همجوار تامین می شود. .
وی افزود: در ماه های اخیر اقدامات لازم برای تامین نیاز آبی مردم سیریک انجام شده و با بهره برداری از پروژه های خط آب تلنگ به سیریک و حفر چاه وضعیت آب در این شهرستان افزایش چشمگیری خواهد داشت.
شکری با اشاره به ساخت آب شیرین کن زیارت گفت: این پروژه در مراحل پایانی خود قرار دارد که در نیمه دوم سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
به گفته شاکری، این آب شیرین کن دارای ظرفیت 3000 مترمکعب در روز است که با قرارداد خرید تضمینی آبفا توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید