نسخه اصلی یحیی گل محمدی برای دروازه پرسپولیس

نسخه اصلی یحیی گل محمدی برای دروازه پرسپولیس

پرسپولیسی ها بعد از جدایی علیرضا بیرانوند نگران چارچوب دروازه تیمشان بودند. حامد لک با انتخاب یحیی گل محمدی و داوود فنایی سرانجام به پرسپولیس آمد تا آرزوی کودکی خود را محقق کند.

حامد لاک در لیگ قهرمانان آسیا درخشید و نقش مهمی در صعود پرسپولیس به فینال داشت. حامد فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و عنوان بهترین دروازه بان لیگ را از آن خود کرد. با این حال لیگ بیست و یکم برای لک به بدترین شکل ممکن پیش می رود و این دروازه بان روزهای کابوس آوری را سپری می کند.

بعد از اشتباه وحشتناک لاک مقابل صنعت نفت، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در دیدار با نفت مسجد سلیمان و البته دربی بزرگ پایتخت نیمکت نشین شود و میدان را به احمد گوهری بدهد که در اواسط بازی به پرسپولیس آمده بود. فصل. لاک که به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده، در بازی دوستانه پرسپولیس با تیم ملی امید یک اشتباه دیگر مرتکب شد و گل بدی به ثمر رساند. یحیی در ادامه تصمیم به تعویض این بازیکن گرفت و حامد به این مشکل اعتراض کرد.

پس از این اتفاقات یحیی تصمیم گرفت لکه را رها کند و به دروازه بان گفت فعلا در تمرین حاضر نشود. آنچه مشخص است این است که شانس در پرسپولیس به پایان دوران حرفه ای خود رسیده است و حتی اگر بتواند از بازگشت به تمرینات برای ادامه حضور در لیگ برتر عذرخواهی کند، در تابستان یکی از جدایی هایش از پرسپولیس خواهد بود.

درست نیست؛ نیازی نیست و اخباری / یحیی فقط این دروازه بان را می خواهد!

یحیی که به خوبی متوجه ضعف جدی تیمش در دروازه بود قصد داشت در نیم فصل یک دروازه بان 6 گله مثل بیرانوند را به تیمش اضافه کند و حتی پرسپولیس برای جذب علیرضا نامه رسمی ارسال کرد اما باشگاه بوآویستا با جدایی این تیم مخالفت کرد. بیرانوند . گل محمدی در حال حاضر با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات بار دیگر از مدیران پرسپولیس خواسته تا برای سال آینده یک دروازه بان مطمئن به خدمت بگیرند و یحیی بیرانوند گزینه اول است.

در روزهای اخیر و به خصوص پس از نمایش خوب علیرضا حقیقی مقابل استقلال، شایعاتی مبنی بر بازگشت این دروازه بان به پرسپولیس شنیده می شود. علاوه بر این، برخی از پیوستن افرادی مانند پیام نیازمند و محمدرضا اکبری به پرسپولیس صحبت کردند که هیچ کدام صحت ندارد. گزینه اول گل محمدی برای فصل آینده تنها علیرضا بیرانوند است و خود علیرضا برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

با وجود اینکه بیرانوند از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دارد، اما علیرضا دوست دارد به پرسپولیس برگردد و حتی آن را به خانواده اش هم اعلام کرده است. با جذب بیرانوند خیال هواداران یحیی و پرسپولیس از دروازه بانی شدن راحت می شود و علیرضا با بازی خوب در ترکیب پرسپولیس می تواند جایگاه ثابتی را در جام جهانی تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید